خبرگزاری کار ایران

از دست دادن موقعیت‌ها برای ما مشکل‌ساز شده است

رحمان احمدی: باید با اختلاف 5 گل صبا را می‌بردیم

سنگربان تیم سپاهان گفت: البته نیاز داریم که تا پیش از بازی بعدی مشکل گلزنی تیم را برطرف کنیم. وگرنه باز هم این ایراد برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.

رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تساوی روز گذشته تیمش مقابل صبای قم گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و این شانس را داشتیم که سه امتیاز را کسب کنیم. اما متاسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که باعث شد بازی در نهایت مساوی شود. اگر از شانس‌هایی که داشتیم استفاده می‌کردیم، بازی را با اختلاف 5 گل می‌بردیم. اما باز هم مثل دیدارهای قبل در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم که همین باعث شد یک برد مهم را از دست بدهیم.

وی در مورد دلیل از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی توسط بازیکنان سپاهان عنوان کرد: واقعاً نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم و این چیزی است که برای خود ما هم تبدیل به سوال شده است. نمی‌دانم شاید یکی از دلایلش استرس بازیکنان باشد و شاید دلیل دیگرش عدم تمرکز باشد. ولی هرچیزی که هست این مشکل در این فصل خیلی به ما ضربه زده است.

سنگربان تیم سپاهان راجع به حواشی بازی روز گذشته و درگیری لفظی علی دایی و ایگور استیماچ نیز گفت: من آنقدر درگیر بازی بودم که متوجه نشدم درگیری مربیان کنار زمین بر سر چه چیزی بود و نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم.

احمدی همچنین در مورد شرایط تیم سپاهان در لیگ قهرمانان اسیا و شانس این تیم در این رقابت‌ها تصریح کرد: لیگ قهرمانان را خیلی خوب شروع کردیم و برد خوبی در اصفهان مقابل النصر کسب کردیم. اما در بازی برگشت در امارات باز هم اسیر همان مشکل همیشگی گل نزدن شدیم و در حالی که موقیعت‌های خوبی را خراب کردیم، دو گل خوردیم و بازی را باختیم. البته خوشبختانه بازی دیگر گروه مساوی شد و باعث شد تا در رده دوم باقی بمانیم. امیدوارم که که در ادامه این مسابقات هم بتوانیم با گرفتن نتایج خوب از گروهمان صعود کنیم.

وی ادامه داد: البته نیاز داریم که تا پیش از بازی بعدی مشکل گلزنی تیم را برطرف کنیم. وگرنه باز هم این ایراد برای ما مشکل‌ساز خواهد شد. ضمن اینکه ما در اغلب بازی‌ها خیلی هم بد گل می‌خوریم. فکر می‌کنم فشار و استرس ناشی از نتایج بد بازی‌های قبل روی بازیکنان تیم خیلی اثرگذار بوده است و همه این‌ها ناشی از همین قضیه است.

رحمان احمدی در پایان راجع به خوب یا بد بودن سال 94 برای خود نیز گفت: از نظر فوتبالی که سال 94 به هیچ وجه سال خوبی نبود و من اصلاً از این نظر راضی نیستم. فکر می‌کنم جایگاه سپاهان در جدول خودش نشان دهنده همه چیز باشد. از نظر شخصی هم سال خوبی داشتم و خدا را شکر راضی هستم.

 

کد خبر : ۳۵۳۵۳۰