خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه ای به رئیس سازمان لیگ

آذری خواهان شفاف‌سازی تاج در مورد بازیکنان سرباز شد

آذری خواهان شفاف‌سازی تاج در مورد بازیکنان سرباز شد
کد خبر : ۳۳۳۴۹۱

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با ارسال نامه ای به رئیس سازمان لیگ خواستار شفاف سازی در زمینه بازیکنان سرباز شد.

به گزارش ایلنا، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان درنامه ای رسمی به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور، خواهان شفاف سازی مقامات فوتبال کشور در ارتباط با بازیکنان سرباز شد.

 در این نامه رسمی که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، سعید آذری از مهدی تاج تقاضا کرده است که در مورد موضوعاتی که اخیرا در ارتباط با میزان خدمت قانونی بازیکنان سربازباشگاه های ایران مطرح شده است، شفاف سازی کند.

متن نامه فوق به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس مهدی تاج

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال کشور

با سلام

احتراما؛ همانگونه که استحضار دارید در ارتباط با مساله بازیکنان سرباز تیم های لیگ برتر مطابق با شواهد و اسناد موجود و البته گفته های شفاهی و مصاحبه های خبری مسئولین ذیربط، مقرر گشت که این بازیکنان (که با شرایط پیش آمده ضرر و زیان هنگفتی را به باشگاه های خود متحمل نموده بودند،) پس ازگذشت21 ماه و انجام خدمت سربازی وظیفه خود در تیم های تحت لوای نیروهای مسلح کشور(نظامی و انتظامی)، به باشگاه هایی که با آنها قرارداد رسمی دارند بازگشته و تعهدات قانونی خود را به پایان رسانند.

از طرفی روزگذشته سردار"موسی کمالی" جانشین محترم منابع انسانی نیروهای مسلح درمصاحبه ای با رسانه های گروهی و خبری، این بازیکنان را به انجام 6 ماه اضافه خدمت علاوه بر 21 ماه خدمت وظیفه قانونی خود ملزم کرده و فرموده اند که بازیکنان ذکر شده بایستی 27 ماه خدمت را پشت سرگذارند که به نظر می رسد ظلمی مضاعف بر باشگاههایی است که بازیکنان فوق با آنها قرارداد رسمی دارند.

علی ایحال، از جنابعالی به عنوان معاونت محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مسئول و متولی سازمان لیگ برتر فوتبال کشور خواهشمند است؛ در این ارتباط شفاف سازی لازم را ارائه فرمائید.

با سپاس

سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز