خبرگزاری کار ایران

کی روش در رشد من تاثیر زیادی داشت؛

منصوریان: خوشحالم در دو جام مدعی هستیم/از هواداران تراکتور عذرخواهی می کنم!

منصوریان: خوشحالم در دو جام مدعی هستیم/از هواداران تراکتور عذرخواهی می کنم!
کد خبر : ۲۷۷۲۵۷

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفتک دوست دارم تکلیف قهرمان لیگ در تبریز مشخص شود و اگر نفت قهرمان شد پیشاپیش از تماشاگران پرشور تبریزی عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز، با بیان اینکه نفت تهران را از اینکه به فینال جام حذفی و فینال گونه لیگ برتر رسانده ام بسیار خوشحالم، افزود: خوشحالی من زمانی بیشتر می شود که فردا مقابل تیم بزرگ و پرهوادار تراکتورسازی قرار می گیریم.

وی یکی از دلایل موفقیت خود در نفت تهران را مشورت با مربیان پیشکسوت و همچنین مشاوره های عالی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد.

منصوریان اضافه کرد: کی روش برای رشد و ترقی من در عرصه مربیگری، تاثیر گذاشته و برای رشد من زحمات بسیار زیادی کشیده است.

وی ادامه داد: من مربیگری خود را منطقی و بر اساس قواعد و اصول آن آغاز کرده و از ابتداییترین مراحل شروع کرده و تا امروز بالا آمده ام.

سرمربی نفت تهران بازی فردا مقابل تراکتورسازی را یکی از بازی های زیبای لیگ برتر دانست و افزود: هر دو تیم از یکدیگر شناخت کامل و کافی دارند و از اینکه نفت و تراکتور در طول لیگ برتر پا به پای هم پیش رفته اند و قرار است قهرمانی را فردا مشخص کنند، بسیار خوشحالم.

منصوریان دو تیم نفت و تراکتور را مدعیان واقعی قهرمانی در لیگ برتر بیان و یادآوری کرد: خیلی دوست دارم تکلیف و سرنوشت قهرمانی لیگ چهاردهم در ورزشگاه یادگار امام رقم بخورد و علاقه ندارم قهرمانی از دست نفت و تراکتورسازی خارج شود.

وی ادامه داد: در هر حال فردا قهرمان لیگ برتر نفت یا تراکتورسازی خواهد بود و اگر این جام به تیم ما رسید، قبلا از تمام هواداران تراکتورسازی و مردم آذربایجان طلب بخشش می کنم.

منصوریان تراکتورسازی را تیمی قابل احترام و قدر در فوتبال کشور توصیف کرد و گفت: این تیم محبوب آذربایجان به قطب سوم فوتبال ایران تبدیل شده و در تمام شهرهای کشور علاقمندان مخصوص به خود را دارد که همین موضوع موجب ایجاد فضای شور و نشاط در ورزش شده است.

به گفته وی در بازی فردا مقابل تراکتورسازی؛ عباس بوعذار به دلیل محرومیت و دیوید ویکروم به دلیل مصدومیت برای تیم نفت تهران حاضر نیستند اما وضعیت مصدومیت علی قربانی رفع شده است.

منصوریان درباره حضور هواداران بیشمار تراکتورسازی در ورزشگاه نیز گفت: ما تیمی هستیم که مقابل تیمهای پرتماشاگر از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده و نتایج خوبی گرفته ایم چون بازیکنان خود را به لحاظ روحی و روانی برای چنین بازی های سنگینی آماده نگه می داریم.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران ساعت 19 و 30 دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز