خبرگزاری کار ایران

هنوز ناامید نشده‌ایم

محمدی: شانس رسیدن به پلی‌آف را داریم/ حمایت نکردند تا کار نفت به اینجا بکشد

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در آستانه بازی با سپاهان شرایط خوبی نداریم.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: واقعیت این است که در حال‌حاضر در آستانه بازی با سپاهان شرایط خوبی نداریم چون امتیازات خوبی را از دست داده‌ایم و 2 هفته به پایان لیگ باقی مانده و اگر این 2 بازی را ببریم شانس زیادی برای حضور در پلی‌آف خواهیم داشت اما شرایط خیلی سختی داریم.

وی در مورد بازی با سپاهان گفت: من 2 سال در سپاهان بودم و باید بگویم سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است. آنها در کورس قهرمانی هستند و صد در صد برای برد به مسجد سلیمان می‌آیند. بازی بسیار سختی داریم و امیدوارم با حمایت هواداران نتیجه بگیریم تا به بازی آخر امیدوار بمانیم.

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان ادامه داد: سپاهان در حال‌حاضر به راحتی امتیاز نمی‌دهد چون در کورس‌قهرمانی است و در هفته‌های اخیر خوب امتیاز گرفته‌اند. آنها برای 3 امتیاز می‌آیند چون دنبال قهرمانی هستند اما تیم ما هم در خانه دست و پا بسته نیست و امیدوارم با حمایت هواداران 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر برای بقا در لیگ‌برتر امیدوار هستند، گفت: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم و گزینه‌اصلی سقوط ما هستیم اما اگر 2 بازی آخر را ببریم شانس رسیدن به پلی‌آف را داریم به همین دلیل هنوز امیدمان را از دست نداده‌ایم.

محمدی در پایان گفت: مردم مسجد سلیمان همچنان از ما حمایت می‌کنند و در تمرینات هم می‌آیند. امسال سختی‌های زیادی را تحمل کردیم که به دلیل بی‌درایتی مسلان بود و حمایت نکردند. اگر حداقل حمایت هم از این تیم شده بود؛ خیلی بهتر از اینها نتیجه می‌گرفتیم اما حداقل خواسته‌های تیم هم برآورده نشد تا کار به اینجا بکشد.

کد خبر : ۲۷۵۳۱۲