خبرگزاری کار ایران

منتظر تحولی واقعی باشید

سمیعی: موسیمانه انتخاب مناسبی برای قهرمانی در آسیاست/ دنبال مربی‌ای بودم که عادت به گرفتن جام داشته باشد

سمیعی: موسیمانه انتخاب مناسبی برای قهرمانی در آسیاست/ دنبال مربی‌ای بودم که عادت به گرفتن جام داشته باشد
کد خبر : ۱۵۴۷۳۸۲

فرشید سمیعی می‌گوید اطمینان دارد با حضور سرمربی که به دنبال افتخارآفرینی است، به اهداف موردنظر استقلال دست پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال، امروز (جمعه ۴ آبان) با حضور جمعی از پیشکسوتان این تیم برگزار شد.

فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال در این مراسم گفت: از ابتدای فصل با مسائل زیادی درگیر بودیم، منتهی مراتب به دلیل ممانعت از افزایش تنش، سکوت کردیم تا مسائل آنطور که باید پیش برود. الان هم مراسم معارفه سرمربی جدید تیم است و نمی‌خواهم به آن مسائل بپردازم. بعضی مسائلی که گفته می‌شد به این خاطر بود که از مسائل و مشکلات باشگاه خبر و اطلاع نداشتند و به صرف حضور در سال‌های دور استقلال اظهارنظر کردند. ما از همه انتقادها استقبال می‌کنیم، ولی ای کاش یکسری اطلاعات دقیق از اوضاع باشگاه می‌گرفتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به پیشکسوتان این باشگاه ادامه داد: اینجا در خدمت پرویز خان مظلومی، آقای بیژن طاهری و یکسری دیگر از عزیزان هستیم. اسم این عزیزان را گفتم چرا که در مدیریت استقلال حضور داشتند و اطلاعات جامع و کاملی از مسائل باشگاه استقلال دارند. بنده برخلاف مدیرانی که بدون اطلاع در جایگاه مدیریت استقلال حاضر و از حجم مشکلات عصبانی می‌شدند، به دلیل حضور در باشگاه، با اکثر مشکلات و معضلات آشنا بودم.

سمیعی تصریح کرد: یکی از مسائلی که شما هم از آن اطلاع داشتید، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان در ابتدای فصل بود که در دو یا سه فصل گذشته سابقه داشت، به همین خاطر می‌بایست یک بودجه عظیمی از سمت ما تأمین می‌شد. همچنین متناسب با بودجه یک تیم لیگ برتری، هزینه صورت می‌گرفت که فقط ما بتوانیم بازیکنان فصل گذشته خودمان را پای میز مذاکره بیاوریم. این موضوع فقط یک مورد کوچک از مشکلات بود که دیدم و هیچ‌کدام از عزیزان در مسائل‌شان به این موضوع اشاره نکردند.

وی با طرح مشکلات مالی در ابتدای فصل وعده داد در آینده مفصل‌تر درباره مشکلات باشگاه استقلال به صحبت بپردازد و گفت: پرداخت بودجه کامل فقط برای سال‌های گذشته بود که افراد پای میز مذاکره بیایند. این تنها یک مورد است و این مسائل را به جلسات آتی واگذار می‌کنم، به طوری که بنده یا جناب شهریاری رئیس هیئت مدیره این مسائل را بگویند که از بدو حضور چه اتفاقاتی افتاد. ما قوی‌ترین تدارکات و پشتیبانی سال‌های اخیر استقلال را داشته‌ایم. البته این موضوع را به یک برنامه دیگر واگذار می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با طرح دو تشکر اذعان کرد: در اینجا دو تشکر ویژه از هلدینگ خلیج فارس و آقای علی عسگری دارم که از بدو ورود بدون اینکه امکان و زمان لازم برای ورود داشته باشند، شروع به حمایت و تقویت تیم کردند. از همان پرداختی‌های اول شروع کردند و تا این لحظه این حمایت‌ها به طور جد ادامه دارد. این حمایت‌ها از طریق نماینده خودشان، رئیس محترم هیئت مدیره آقای شهریاری است که قضیه را پیگیری می‌کند. به طور مدام این حمایت‌ها ادامه دارد و تشکر می‌کنم از زحمات ایشان، اعضای هیئت مدیره و پیشکسوتانی که با باشگاه همکاری دارند.

سمیعی در خصوص جذب موسیمانه گفت: ما به دنبال جذب سرمربی بودیم که سابقه قهرمانی داشته و به افتخارآفرینی عادت داشته باشد، چرا که استقلال باشگاهی با سنت قهرمانی است و هدف ما بازگشت به جایگاه برتر در قاره آسیا بود. با در نظر گرفتن کارنامه پرافتخار سرمربی جدیدمان در آفریقا، آسیا و موفقیت‌های چشمگیرش در لیگ مصر و همکاری او با بزرگان فوتبالی نظیر کارلوس آلبرتو پریرا، به این نتیجه رسیدیم که انتخاب او برای هدایت استقلال گام مناسبی برای بازگشت باشگاه به قله‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به این که تمام اعضای تیم مدیریتی به‌طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا مسیر موفقیت استقلال هموار شود، طبیعی است که مدتی زمان لازم باشد تا تیم به دوران اوج بازگردد. استقلال در حال طی کردن مراحل جدیدی از پیشرفت است و هواداران خسته از وعده‌ها حق دارند که منتظر تحولی واقعی باشند. اکنون که آخرین گام، یعنی جذب کادر فنی موردنظر نیز انجام شده است، تقویت تیم نیز طبق نظر سرمربی و با رعایت سقف بودجه و قوانین ادامه خواهد یافت. سیاست باشگاه از ابتدا بر این بوده که مسائل فنی و انتخاب بازیکنان بر عهده کادر فنی باشد و این رویکرد همچنان دنبال خواهد شد.

مدیرعامل استقلال گفت: اطمینان داریم با حضور سرمربی که به دنبال افتخارآفرینی است و از بازیکنان انتظار دارد گذشته را فراموش کرده و با قدرت به مسابقات بروند، به اهداف موردنظرمان دست خواهیم یافت. در پایان، از علی جباری، آقایان غراب، مظلومی، نوری، طاهری و سعید مراغیان که طی این مدت افتخار همکاری با آن‌ها را داشته‌ام، قدردانی می‌کنم.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: از کادرفنی سابق باشگاه هم تشکر می‌کنم که هرچه در توان داشت برای باشگاه گذاشت. نهایت تلاش خود را هم به کار گرفتند. به آنها نیز خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز