خبرگزاری کار ایران

رونالدو نه؛ لاپورت شکست استقلال را رقم زد

استقلال ۰-۱ النصر/ استقلال برای ۹۰ دقیقه ایستادگی مقابل النصر، توان نداشت

استقلال ۰-۱ النصر/ استقلال برای ۹۰ دقیقه ایستادگی مقابل النصر، توان نداشت
کد خبر : ۱۵۴۶۴۰۸

استقلال در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا مقابل النصر با نتیجه ۱ بر ۰ شکست خورد‌.

به گزارش ایلنا، استقلال و النصر عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه راشد دوبی به مصاف هم رفتند که در نهایت علیرغم تلاش‌های فراوان استقلال برای گل نخوردن، النصر مقابل نماینده کشورمان به برتری خفیف یک گله دست یافت‌.

استقلال که در دو هفته ابتدایی این رقابت‌ها یک پیروزی و یک شکست ثبت کرده بود، برای این دیدار روی کاغذ میزبان بازی بود اما با دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی به امارات برده شد که با این وجود هواداران استقلال، استقبال خوبی از این بازی داشتند‌. 

النصر که زمان نشستن پیولی روی نیمکت همه بازی‌های خود را در تمامی رقابت‌ها برده بود، با بهترین فرم ممکن به این بازی رسیده بود اما در سوی مقابل استقلال پس از تغییرات گسترده روی نیمکت و همچنین کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر و پس از شکست سه گله مقابل ذوب‌آهن با روحیه مناسبی به این دیدار نرسیده بود اما برای بازگشت به روند مناسب حق باخت نداشت اما مقاومت استقلال بالاخره در دقایق پایانی شکسته شد و مدافع پیش تاخته النصر گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه استقلال کرد. 

از نکات حائز اهمیت این دیدار آمادگی بالای رونالدو بود و مهرداد محمدی اصلی‌ترین عنصر هجومی استقلال در دقیقه ۵ به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. 

ترکیب ابتدایی استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی

 

ترکیب ابتدایی النصر: 

بنتو، آیمریک لاپورت، محمد سیماکان، نواف بوشل، سالم النجدی،، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو مونتیرو، آنجلو گابریل، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو

 

تیم داوری:

 داور: ادهم مخادمه

کمک‌ها: محمد حسن الکلاف و نادی الرواله؛

داور VAR: سیواکرن پواودوم، کمک داور VAR: ویوات جامپائون

دقایق حساس:

دقیقه ۵: توپ روی خط محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و در شرایطی که قصد داشت به سمت دروازه ضربه بزند، پای لاپورت را زد که این حرکت منجر به مصدومیت محمدی و باعث شد که زمین بازی را در دقیقه ۷ ترک کند.

دقیقه ۱۸: یک و دوی دیدنی نواف البوشل با سادیو مانه منجر به خلق یک موقعیت برای البوشل شد که ضربه او را حسینی مهار کرد.

دقیقه ۲۱: شوت قدرتی کریستیانو رونالدو از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: شوت جلال‌الدین ماشاریپوف از کنار دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: شوت اوتاویو پس از برخورد به مدافعان استقلال در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۳۶: شوت از راه دور ماشاریپوف به شکل خطرناکی از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: شوت کریستیانو رونالدو از گوشه محوطه جریمه را حسینی در آغوش گرفت.

دقیقه ۴۲: یک و دوی تماشایی آنجلو و رونالدو منجر به یک موقعیت خطرناک برای وینگر جوان النصر شد که حسینی با خروج از دروازه و یک واکنش تماشایی، مانع از گلزنی او شد.

در نهایت نیمه اول بازی با نتیجه مساوی صفر صفر به پایان رسید.

دقیقه ۵۹: آنجلو بازیکن النصر در محوطه جریمه صاحب توپ شد که تعادل خود را از دست داد و داور نیز اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۶۶: کرنر رامین رضاییان توسط مدافعان النصر برگشت داده شد و توپ در محوطه جریمه به زبیر نیک‌نفس رسید که ضربه بی دقت او از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: شوت پای چپ خطرناک تالیسکا از پشت محوطه جریمه را حسینی به خوبی مهار کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۴: النصر کاملا نبض بازی را در اختیار داشت، در این دقیقه رونالدو در محوطه استقلال صاحب توپ شد و ضربه او با واکنش حسین حسینی همراه بود تا دروازه نماینده ایران همچنان بسته بماند.

دقیقه ۸۱: بالاخره کرنر‌های پیاپی النصر کار دست استقلال داد. ارسال النصر از روی نقطه کرنر، ابتدا با ضربه سر رونالدو همراه بود که حسینی به خوبی این توپ را دفع کرد، اما لاپورت توپ برگشتی را با ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه ۸۸: وسلی ریبیرو پس از یک و دو با اوتاویو وارد محوطه جریمه شد که شوت این بازیکن به تیرک عمودی دروازه استقلال برخورد کرد و تیرک دروازه مانع از گل دوم النصر شد.


با این نتیجه استقلال سه امیتازی باقی ماند و در رده ششم جای گرفت و النصر با ۷ امتیاز به جایگاه چهارم  رفت. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز