خبرگزاری کار ایران

طلسم بزرگ: ستاره چهارم پرسپولیس هم از دست رفت

طلسم بزرگ: ستاره چهارم پرسپولیس هم از دست رفت
کد خبر : ۱۵۴۵۹۲۵

پرسپولیس درگیر سریال مصدومیت‌هایی شده که مانع از تحقق برنامه‌های گاریدو می‌شود.

به گزارش ایلنا، پیش از آغاز فصل و در زمان برگزاری اردوی ترکیه، بازیکنان پرسپولیس از برنامه منظم و شدید برای بدنسازی بازیکنان تیم صحبت کردند. برنامه‌ای که زیر نظر گاریدو و با فشار ویژه روی بدن بازیکنان برای آغاز فصل تنظیم شده بود و بسیاری از بازیکنان از جمله امید عالیشاه، درباره این موضوع صحبت کردند که از زمان برانکو و بدنسازی تیم با مارکو استیلینوویچ دستیار او، چنین بدنسازی سنگین و پرفشاری را تجربه نکرده‌اند. موضوعی که در ابتدای فصل، با استقبال هواداران پرسپولیس مواجه شد و هواداران پرسپولیس برنامه ویژه گاریدو برای تمرکز روی بدنسازی سنگین تیم را به فال نیک گرفتند.

 از شروع فصل تا به امروز اما ستارگان کلیدی پرسپولیس بارها دچار آسیب‌دیدگی در بزنگاه‌های پیش از مسابقات حساس شده‌اند و این موضوع هواداران تیم را برای آینده این فصل پرفشار و شلوغ نگران کرده است. ایوب العملود، تازه‌ترین مصدوم جدید پرسپولیس است که پس از آسیب‌دیدگی در آخرین تمرین تیم پیش از دیدار با السد قطر، شانس حضور در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا را از دست داد. ایوب العملود پیش از این در دیدار با الاهلی عربستان دچار مصدومیت شده بود و در دیدار با آلومینیوم اراک، نتوانست پرسپولیس را همراهی کند. جالب اینکه پیش از حضور در پرسپولیس و در دو سال اخیر، العملود هیچ مسابقه‌ای را به دلیل مصدومیت از دست نداده بود و مصدومیت‌های او، در پرسپولیس شدت گرفته است.

 به جز العملود، اوستون اورونوف یکی دیگر از ستارگان پرسپولیس است که مصدومیت‌های متعددی را در این فصل تجربه کرده است. مصدومیت‌هایی که با حضور در اردوی تیم ملی ازبکستان تشدید هم شد و حالا این بازیکن که آسیب‌دیدگی زمینه‌ای هم داشته، در دو بازی آینده پرسپولیس مقابل شمس‌آذر و استقلال خوزستان غایب خواهد بود و حتی حضورش در رقابت با السد قطر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حسین کنعانی‌زادگان و امید عالیشاه نیز دیگر بازیکنان کلیدی پرسپولیس هستند که مصدومیت در دو ماه اخیر را تجربه کرده‌اند. نکته مهم در این خصوص این است که بازیکنان مصدوم تیم، پس از بازگشت تدریجی به ترکیب بار دیگر دچار همان مصدومیت قبلی می‌شوند که هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

 شنیده‌ها حاکی از این است که اصرار خوان کارلوس گاریدو روی به اجرا درآوردن برنامه‌های تاکتیکی و فنی در تمرینات تیم، حتی تمرینات یک روز پیش از مسابقه و ادامه روند بدنسازی پرفشار توسط کادر فنی در کوران مسابقات، یکی از دلایل افزایش مصدومیت بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود. اتفاقی که در ادامه فصل، می‌تواند به ضرر بازیکنان مطرح پرسپولیس تمام شود و با توجه به میانگین سنی بالای ترکیب اصلی تیم، سرخپوشان در شرایط مناسبی از این حیث قرار ندارند. حالا باید دید در ادامه فصل و با بازگشت این بازیکنان مصدوم و حضور بیشتر بازیکنان با مصدومیت زمینه‌ای چون پورعلی‌گنجی و سلمانی در ترکیب، پرسپولیسی‌ها چه میزان از مصدومیت را در ادامه فصل تجربه خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز