خبرگزاری کار ایران

تیموریان: فرقی ندارد در ایران بازی کنیم یا امارات/ فقط برد می‌خواهیم

تیموریان: فرقی ندارد در ایران بازی کنیم یا امارات/ فقط برد می‌خواهیم
کد خبر : ۱۵۴۲۵۸۰

آندو تیموریان می‌گوید اعضای تیم ملی برای کسب پیروزی برابر قطر متحد شده‌اند.

به گزارش ایلنا، آندرانیک تیموریان یکی از دستیاران امیر قلعه نویی است. مربی تیم ملی ایران پیش از بازی با قطر به تشریح وضعیت تیم ایران پرداخته است که صحبتهای او را می‌خوانید:

 در آستانه بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر قرار داریم. حال و هوای تیم ملی قبل از بازی بزرگ با قطر چطور است؟

خوشبختانه همه چیز خوب است. ما با بازیکنانی حرفه‌ای مواجه هستیم که سال‌های طولانی است چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند. مشکل خاصی نیست و در حال آماده‌سازی برای بازی بزرگ مقابل قطر هستیم. از روزی که وارد امارات شدیم تمرینات با نظم و انضباط بسیار مطلوبی در حال انجام است و همه بازیکنان با انگیزه و روحیه مناسب در تلاشند بهترین عملکرد را در بازی چهارم به نمایش بگذارند. کادرفنی تیم ملی و در رأس آن آقای قلعه‌نویی نیز بعد از بازی با ازبکستان تدابیر لازم را برای بازی بعد اندیشیده‌اند و ما به دنبال کسب پیروزی در بازی با قطر هستیم. هیچ بازیکنی را در اردوی تیم ملی نمی‌بینید که احساس ناامیدی داشته باشد. شکر خدا فضای بسیار پرامید و مطلوبی در تیم ملی حاکم است.در تیم ملی بازیکن بی انگیزه نداریم و همه برای رسیدن به ترکیب اصلی به دنبال بهترین عملکرد خود هستند.

 برخی کارشناسان معتقدند که اگر تیم ملی مقابل ازبکستان 10 نفره نمی‌شد، می‌توانست با همان سیاست ‌بازی‌های قبل این تیم را هم شکست دهد و سومین 3 امتیاز را هم دشت کند.

حرف درستی است. من هم همین عقیده را دارم. به هرحال در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیست و 10 نفره شدن ما در بازی با ازبکستان غیرقابل پیش‌بینی بود. البته اتفاقی که در آن بازی رخ داد، باعث شد همه بفهمند که تیم ملی وقتی 10 نفره هم می‌شود، زور تیمی مانند ازبکستان که الان جزو بهترین‌های آسیا محسوب می‌شود و در خانه‌اش با ما بازی می‌کند هم به ما نمی‌رسد. بچه‌ها بعد از 10نفره شدن انرژی زیادی گذاشتند و اجازه ندادند خلأ یک بازیکن کمتر در تیم ملی احساس شود. باید از همه بازیکنان تشکر کنم که در آن بازی نمایش مسئولانه‌ای داشتند و بزرگی خود را دوباره ثابت کردند.

 بنابراین باید در بازی با قطر انتظار همان فوتبالی را داشت که همه ایرانی‌ها دوست دارند.

به هرحال سیاست کلی تیم ملی را قلعه‌نویی تعیین و ایشان مشخص می‌کند تیم ملی با چه سبکی بازی کند. ما تا الان 3 بازی انجام داده‌ایم که ماحصل آن 7 امتیاز بوده است. در امتیاز‌گیری عالی عمل کردیم و اگر 3 امتیاز بازی با قطر را هم بگیریم، شرایط تیم ملی خیلی خوب می‌شود.

 خیلی‌ها دوست داشتند این بازی در تهران برگزار شود اما شرایط طور دیگری رقم خورد.

همه دوست داشتیم این بازی در تهران برگزار شود اما شرایطی به وجود آمد که نتوانستیم در تهران بازی کنیم. البته در امارات هم ایرانی‌های زیادی حضور دارند که جای نگرانی نیست و آنها قطعاً برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه خواهند آمد. ما به بازیکنان تیم ملی و ظرفیت‌های‌شان شدیداً اعتقاد داریم و معتقدیم این بازیکنان به حدی باتجربه هستند که از پس شرایط سخت برآیند.

 پیش‌بینی می‌شود بازی با قطر از بازی با ازبکستان هم دشوارتر باشد.

به هرحال قطر آخرین بازی خود را برد و 4 امتیازی شد و حالا می‌خواهد از اینکه ایران میزبانی را در اختیار ندارد، نهایت بهره را ببرد و فاصله امتیازی‌اش را با ایران کم کند. این بازی قطعاً دشوار خواهد بود اما ما همه تیم‌های همگروه را به یک چشم نگاه می‌کنیم و برای‌مان تفاوتی ندارد که در تهران با قطر بازی کنیم یا امارات چون یک هدف را دنبال می‌کنیم. به طور کلی می‌توانم بگویم که همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. ما در بازی‌های خانگی و بیرون خانه به دنبال حداکثر امتیاز هستیم و سه‌شنبه‌شب هم با همین هدف مقابل قطر قرار می‌گیریم. قطر بازیکنان خوبی دارد اما خودتان واقعیت فوتبال آسیا را خوب می‌دانید که فوتبالیست ایرانی متمایز با همه بازیکنان حاضر در فوتبال قاره است و از لحاظ تکنیکی و فنی سطح بسیار بالایی دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز