خبرگزاری کار ایران

آشنایی با مدیر جدید سپاهان: مرد سایه!

آشنایی با مدیر جدید سپاهان: مرد سایه!
کد خبر : ۱۵۴۱۹۷۴

سپاهان با مدیرعامل جدید خود کار را در ادامه فصل دنبال خواهد کرد تا طی یک فصل اخیر آنها چند جابجایی بزرگ و عجیب روی صندلی مدیریت خود ثبت کنند.

به گزارش ایلنا، نام احمد یوسف‌زاده اگرچه طی ماه‌های گذشته بارها به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه بر سر زبان‌ها بود، اما کسی نمی‌داند او که هرگز در انظار عمومی آفتابی نمی‌شود، چگونه راضی شده معاونت توسعه فولاد مبارکه را رها کند و در باشگاه سپاهان حاضر شود.

حدود سه سال پیش و درست در زمانی که مشکلات سپاهان به اوج خود رسیده بود، احمد یوسف‌زاده به درخواست مدیرعامل فولاد مبارکه وارد هیأت‌مدیره سپاهان شد.

او در ابتدای حضور خود تلاش کرد با حمایت ویژه از محمدرضا ساکت، زمینه رشد سپاهان را فراهم کند و با تزریق بودجه مناسب این تیم را بار دیگر به مدعی همیشگی لیگ برتر بدل کند.

یوسف‌زاده در دورانی که دیگر نویدکیا در این سپاهان نبود، نقش ویژه‌ای در پشت پرده ایفا کرده و در شرایطی که تحت فشار برخی گروه‌های خاص، شنیده می‌شد مربی داخلی قرار است جانشین اسطوره سپاهانی‌ها شود و چند نام هم به میان آمده بود، این چهره روی مربی باکیفیت خارجی تأکید می‌کند و دست ساکت را برای جذب یک چهره مطرح دنیای فوتبال که درنهایت به مورایس ختم شد، باز می‌گذارد. به نظر می‌رسد حضور او در رأس باشگاه سپاهان یک پیام مشخص دارد و آن هم حمایت ویژه فولاد مبارکه از سپاهان و ادامه رویکرد مدعی ماندن طلایی‌پوشان فوتبال ایران است؛ اقتداری که با شروع دهه 90 از بین رفت و با حضور امیر قلعه‌نویی و در ادامه محرم نویدکیا و ژوزه مورایس دوباره آغاز و ادامه پیدا کرده، اما هنوز به جایی نرسیده است.

گفته می‌شود محمدیاسر طیب‌نیا و مدیران شرکت فولاد مبارکه در فصل گذشته بارها از یوسف‌زاده خواستند که به عنوان مدیرعامل سپاهان مشغول شود، اما او از این موضوع سر باز زده بود و حالا به هر ترتیب کارش را در این مسئولیت سنگین آغاز کرده است.

یوسف‌زاده طی سال‌های اخیر تأثیر مهمی در تصمیمات راهبردی باشگاه سپاهان داشته و حالا مهم‌ترین موضوع درباره او این است که از پشت پرده بیرون آمده و به عنوان مدیرعامل هدایت امور را به دست گرفته و در این شرایط مهم‌ترین تغییر این است که او شخص اول پاسخگویی درباره نتایج تیم فوتبال سپاهان و سایر رشته‌های ورزشی باشگاه اصفهانی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز