خبرگزاری کار ایران

ماه مرگ و زندگی رئال از راه رسید!

ماه مرگ و زندگی رئال از راه رسید!
کد خبر : ۱۵۳۸۳۸۵

رئال مادرید تقویم سختی را در ماه اکتبر پیش رو دارد و باید در بازی‌های بزرگی مانند ال‌کلاسیکو بازی کند.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی در پیش بینی خود مبنی بر پیشرفت بازی رئال اشتباه کرد اگرچه معتقد است که شکست مقابل لیل می‌تواند تیمش را بیدار کند. او اکنون مانند فصل گذشته فکر می‌کند چون پس از شکست 3-1 مقابل اتلتیکو در متروپولیتانو یک فصل دیدنی را رقم زدند.

با این حال، وضعیت آن زمان با وضعیت کنونی بسیار متفاوت است. رئال اکنون تیمی است که علیرغم توانایی اجرای سبک‌های متفاوت، برنامه بازی مشخصی ندارد و بر اساس سطح فردی بازیکنانش در مسابقات برنده می‌شود.

رئال فردا در دیداری میزبان ویارئال هستند که در آن برای دوم شدن در جدول لالیگا بازی می‌کنند. آن‌ها موقعیت خود در جدول را با یک تساوی در متروپولیتانو حفظ کردند.

پس از بازی فردا فیفادی اکتبر از راه می‌رسد که روی کاغذ باید زمان خوبی برای استراحت باشد. با این حال، برای تیم‌های بزرگ، این به معنای فشار بیش از حد برای بهترین بازیکنانشان است، که بیشتر آن‌ها ملی پوش هستند. حضور در تیم‌های ملی این بازیکنان را مجبور می‌کند تا از لحاظ فیزیکی بیش از حد تلاش کنند و در قالب سفر و اردوهای تمرینی، فشار بیشتری را متحمل شوند.

پس از فیفادی، مادریدی‌ها باید با برنامه فشرده‌ای روبرو شوند که در آن 5 بازی در 17 روز انجام خواهند داد و در 26 اکتبر میزبان بارسلونا خواهند بود.

اما مهمتر از همه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست که در دو بازی متوالی در برنابئو برابر بروسیا دورتموند و میلان بازی خواهند کرد. پس از این دو بازی حیاتی سپس به مصاف لیورپول خواهند رفت. خیلی از شرایط به این سه بازی بستگی دارد که آیا آن‌ها به مرحله نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند یا خیر.

سلتاویگو، بارسا و والنسیا در لالیگا

در لالیگا نیز همه چیز آسان نخواهد بود. پس از فیفادی، آنها به دیدار سلتاویگو خواهند رفت، سپس ال‌کلاسیکو از راه می‌رسد و بلافاصله پس از آن، مقابل والنسیا بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز