خبرگزاری کار ایران

سرخ‌ها در این خانه غریب بودند؛

پرسپولیس در زمین الاهلی پاختاکور را گل باران می‌کرد!

پرسپولیس در زمین الاهلی پاختاکور را گل باران می‌کرد!
کد خبر : ۱۵۳۷۲۰۵

باران شادی آور پاییزی تهران برای پرسپولیسی‌ها دردسری بزرگ شد تا لبخند بعد از دربی کمرنگ بشود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در شرایطی مقابل پاختاکور به تساوی یک بر یک رسید که هواداران سرمست از پیروزی در دربی، انتظار چیزی جز برد را از سرخ‌ها مقابل نماینده ازبکستان نداشتند.

پرسپولیس بعد از شکست برابر الاهلی عربستان در هفته نخست لیگ نخبگان برای بهتر کردن شرایطش در جدول این تورنمنت سخت به پیروزی نیاز داشت اما کار برای سرخپوشان در ورزشگاه شهر قدس تهران گره خورد.

این بازی زیر بارش باران برگزار شد و در حالت کلی هم چمن ورزشگاه شهر قدس از کیفیت بالایی برخوردار نبود و بارش باران زمین را لغزنده‌تر کرد و گره تاکتیکی کوری را به دستورات گاریدو زد.

خوان کارلوس گاریدو درحالی که تیمش با یک گل زودهنگام پیش افتاده بود در دقیقه ۶۰ تسلیم شوت دراگان چران صربستانی شد و بعد از آن سرخ‌ها هرچه تلاش کردند حتی نتوانستند موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه پاختاکور ایجاد کنند.

این اتفاق دقیقا برعکس اتفاقات بازی با الاهلی عربستان بود. پرسپولیس در جده مقابل تیم پرستاره عربستانی نبض بازی را در دست گرفته بود و بارها دروازه ادوارد مندی مشهور را تهدید کرد اما نتوانست با بدشانسی و درخشش خط دفاعی حریف به گل برسد. این موضوع سبب شده بود که هواداران و منتقدان علی‌رغم شکست آسیایی از پرسپولیس تقدیر کنند.

کارلوس گاریدو در چند ماه حضورش در ایران نشان داده اهل شکایت و بهانه جویی نیست و هروقت در کسب پیروزی ناکام مانده مسئولیت آن را برعهده گرفته است. با این حال گاریدو بعد از بازی پاختاکور از شرایط میزبانی در شهر قدس گله و شکایت کرد و عنوان کرد مشتاق بازی در ورزشگاه آزادی در حضور ۸۰ هزار تماشاگر و چمن مطلوب‌تر است.

پرسپولیس در شهر قدس در خانه غریب بود و نتوانست برنامه‌هایش را پیاده کند. بعید نیست اگر پرسپولیس در چمنی مثل آنچه در جده مقابل الاهلی بازی کرده بود، جلوی پاختاکور قرار می‌گرفت، این تیم را گلباران می‌کرد‌. با این حال فعلا پرسپولیس باید با این شرایط کنار بیاید چراکه به خصوص در فصل سرما وضعیت ورزشگاه‌های ایران نامطلوب‌تر هم خواهد شد. حالا پرسپولیس باید امیدوار به ۶ بازی باقی مانده مرحله گروهی لیگ نخبگان باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز