خبرگزاری کار ایران

اینتر ۱-۲ میلان: طلسم دربی شکست، فونسکا ماندنی شد!

اینتر ۱-۲ میلان: طلسم دربی شکست، فونسکا ماندنی شد!
کد خبر : ۱۵۳۲۹۵۳

میلان علی‌رغم ناکامی‌های بسیار در هفته‌های گذشته، با گل دقایق پایانی متئو گابیا، ۲-۱ اینتر را شکست داد.

به گزارش ایلنا، دربی میلان علی‌رغم حواشی اخیر حول نیمکت تیم قرمزپوش، با شگفتی بزرگی همراه بود. شگفتی‌ای به اندازه شکست نراتزوری در دربی پس از ۲ سال!

در این دیدار ابتدا کریستین پولیشیچ بود که توانست میلان را پیش بیندازد، اما در همان نیمه اول فدریکو دی‌مارکو گل تساوی را به ثمر رساند. این نتیجه تا لحظات پایانی پابرجا بود تا اینکه گابیا توانست با ضربه سر دروازه سومر را باز کند و میلان بحران‌زده را به برتری برساند.

در دقایق ابتدایی بازی در میانه میدان در جریان بود. اما همان قسمت‌های زمین، جایی که کریستین پولیشیچ حرکتی را آغاز کرد که منجر به گل اول میلان شد. او روی کار انفرادی در بین مدافعان اینتر پیشروی کرد و توانست در مقابل دروازه سومر را تسلیم ضربه خود کند.

اینتر که در اتحاد و مقابل سیتی دروازه‌‌اش را بسته نگه داشته بود، حالا در خانه برابر میلان با چالش بزرگی روبرو شده بود. عقب افتادن از همشهری یکی از بدترین سناریوها برای هر تیمی است، اما این برتری روسونری دوام چندانی نداشت.

پس از چند حمله نصفه و نیمه، فدریکو دی‌مارکو به نجات هم‌تیمی‌هایش آمد. او در سمت چپ با پاس لائوتارو مارتینز صاحب توپ شد و به راحتی دروازه روسونری را باز کرد.

در ادامه نیمه اول بازی جذابیت چندانی نداشت و تنها یک موقعیت بر روی دروازه‌ها خلق شد. جایی که مانیان ضربه تورام را روی سانتر مارتینز، دفع کرد تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.

دو دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که شوتی پرقدرت از لیائو دروازه سومر را تهدید کرد، اما این دروازه‌بان به خوبی مقاومت کرد و توپ را گرفت.

در ادامه مجددا دو تیم برای خلق حمله تلاش می‌کردند، اما بیکارترین بازیکنان زمین، دروازه‌بان‌ها بودند، زیرا موقعیت جدی‌ای خلق نمی‌شد. در شصت و پنجمین دقیقه بازی داور به سود میلان پنالتی اعلام کرد، اما پس از بررسی توسط VAR پنالتی رد شد.

در ادامه بازی میلان جلو کشید و چند حمله نصفه و نیمه را هم خلق کرد، اما جدی‌ترین موقعیت همان بود که منجر به گل برتری شد. در دقیقه ۸۹، سانتر ریندرز و ضربه سر زیبای گابیا. زومر سر جایش ماند و تماشا کرد.

این میلان بود که در دربی جلو افتاده بود. اینتر در دقایق باقیمانده هم نتوانست به دروازه حریفش نزدیک شود تا پس از دو سال، میلانی‌ها پیروزی دلامادونینا شوند. حالا در پایان هفته پنجم، میلان با کسب این پیروزی مانند اینتر هشت امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز