خبرگزاری کار ایران

کنعانی‌زادگان: مصدومیت اورونوف جدی نیست

کنعانی‌زادگان: مصدومیت اورونوف جدی نیست
کد خبر : ۱۵۳۲۱۵۲

مدافع پرسپولیس می‌گوید مصدومیت اورونوف جدی نیست و به دربی می‌رسد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر. همه چیز عالی بود. دست‌شان درد نکند که زمین شهر قدس را آماده کردند. هواداران خوب، انرژی خوب و فضا عالی بود.

او ادامه داد: خوشحالم سه امتیاز را با کلین‌شیت گرفتیم. در دیدار قبلی‌مان (الاهلی عربستان) خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نشدند. بازی امروز تمام شد و به فکر بازی بعدی خواهیم بود. اول دنبال بازی خوب و سپس گرفتن نتیجه در شهرآورد هستیم.

او در واکنش به بازی بعدی در دربی و اینکه می‌تواند گلزنی کند یا خیر اینطور واکنش داشت: تلاشم را می‌کنم و تمرین می کنم. همیشه گفته‌ام اگر یک یا نود دقیقه بازی کنم وجودم را برای پرسپولیس و تیم ملی می‌گذارم. 

مدافع پرسپولیس درباره برگزاری دربی در شهر اراک هم اینطور پاسخ: شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. هر تیمی که بهتر بازی و بیشتر تلاش کند، نتیجه می‌گیرد. ما قطعا دنبال سه امتیاز هستیم.

او درباره بازی نکردن در آزادی هم گفت: شرایط ورزشگاه آزادی را می‌دانید و دوست داریم زودتر آماده شود. بازی‌های بزرگی در پیش داریم و تیم‌های بزرگی به ایران می‌آیند. البته باید از مسئولان شهر قدس تشکر کنم که این ورزشگاه را آماده کرده‌اند که بازی کردیم.

کنعانی‌زادگان در رابطه با شکست پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا با وجود نمایش خوبی که شاگردان گاریدو داشتند اینطور پاسخ داد: اول مسابقات است. مثل دیدار با تراکتور تبریز بود که گفتم هنوز در اول راه هستیم و جایگاه تیم‌ها مشخص نیست. الان هم البته نهم هستیم و شرایط تغییر خواهد کرد. ما بازی به بازی سعی می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در واکنش به حواشی بازی برابر الاهلی و اینکه او برای هواداران این تیم در عربستان با خط و نشان کشیدن برای بازی برگشت کری خوانده بود اینطور حرف هایش را از سر گرفت و گفت: حواشی کوچکی نیز برای من پیش آمد و گفتند من در عربستان گفته‌ام بازی برگشتی خواهد بود. اشتباه برداشت کردند و رسانه‌ها نیز نوشتند، منظورم این بود که به امید خدا حذفی به هم بخوریم و جبران کنیم. 

وی در خصوص اینکه آیا ارونوف به دربی می‌رسد یا نه، گفت: با او صحبت کردم و مصدومیتش چیز خاصی نبود و به دربی می‌رسد. تکل بدی روی پایش زدند و ترجیح داد به بازی ادامه ندهد. ترسید مصدومیتش بدتر بشود و بازی نکرد.

مدافع پرسپولیس در مورد بازی کردن فرشاد فرجی در پست دفاع راست عنوان کرد: فرشاد واقعا عالی بود و از بازی‌اش لذت بردم. فرجی بازیکنی است که با جان و دل بازی می‌کند و همیشه گفته‌ام انرژی صد در صدش را می‌گذارد. چه بازی بکند و چه بازی نکند.

کنعانی‌زادگان درباره اخطارهایی که دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس دریافت می‌کند، و اینکه با او صحبتی درباره حساسیت های لیگ برتر داشته یا خیر اینطور واکنش نشان داد: داور قضاوت خوبی داشت ولی برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد و توپ دیر از بیرون به گلرمان می‌رسد. ولی خب صد در صد با او صحبت می کنیم. او بازیکن مهمی برای پرسپولیس است. امیدوارم روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز