خبرگزاری کار ایران

هولشتاین 1-6 بایرن مونیخ: از دقیقه اول تا آخر بازی گل زدند!

هولشتاین 1-6 بایرن مونیخ: از دقیقه اول تا آخر بازی گل زدند!
کد خبر : ۱۵۲۹۶۸۸

بایرن مونیخ در هفته سوم بوندس‌لیگا با نتیجه 6-1 از سد هولشتاین کیل عبور کرد.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ در بازی هفته سوم بوندس‌لیگا میهمان هولشتاین کیل بود و با نتیجه پرگل 6-1 برنده شد. در این دیدار بایرن از ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و از ثانیه‌های اول تا پایانی آن به دنبال گلزنی و کسب برد با تفاضل زیاد بود.

بایرن بازی را خیلی زود با گل آغاز کرد و جمال موسیالا اولین گلزن باوارایی‌ها بود. بعد از شروع بازی با پاس به عقب به مانوئل نویر توپ در میانه میدان به هری کین رسید که او با ضربه سر آن را به سمت محوطه جریمه فرستاد.

جمال موسیالا از اشتباه دو مدافع میانی حریف به خوبی استفاده کرد و پس از کم شدن سرعت توپ، با ضربه زمینی آن را به گوشه دروازه فرستاد تا در ثانیه 14 اولین گل را به نام خود ثبت کند.

بازیکنان هولشتاین با این گل غافلگیر شدند و قبل از اینکه دقیقه 10 بازی برسد، یک گل دیگر هم دریافت کردند! بایرن بعد از گل پرس از جلو را تا محوطه جریمه ادامه داد و این باعث اشتباه مدافعان شد‌.

سرژ گنابری در محوطه جریمه موفق شد پاس به جلوی مدافع هولشتاین را قطع کند که هری کین از راه رسید و با ضربه پای راست در دقیقه 7 دومین گل بایرن را وارد دروازه کرد.

این گل کار میزبان را بسیار سخت کرد و شروع و فشار بایرن موجب شد تا آن‌ها تمایل زیادی به گلزنی‌های بیشتر داشته باشند. از این رو سومین گل تیم میهمان در دقیقه 13 به ثمر رسید.

نقشه پرس از جلو موجب شد این بار موسیالا در محوطه جریمه به توپ برسد که پس از دریبل زدن بازیکن مقابل خود از کنار دروازه نفوذ کرد و پاس عرضی او با اشتباه نیکولای رمبرگ وارد دروازه شد.

بازی با نزدیک شدن به دقیقه 20 از سوی بایرن آرام‌تر از دقایق ابتدایی دنبال شد و بیشتر در میانه میدان به پاسکاری مشغول بودند.

تیمون وینر در دقیقه 36 مانع از باز شدن دروازه‌اش شد و ابتدا ضربه موسیالا و سپس تلاش گنبری برای گلزنی را ناکام گذاشت. با این حال بازی خوب بایرن در نیمه اول تا جایی ادامه یافت که آن‌ها گل چهارم را هم به ثمر رساندند.

در دقیقه 43 پس از ضدحمله سریع از سمت کینگزلی کومان، این بازیکن فرانسوی توپ را در نزدیکی محوطه جریمه به هری کین رساند که مهاجم بایرن با ضربه محکم پای راست دومین گل خود را به ثمر رساند.

بایرن نیمه دوم را با دو تعویض هجومی شروع کرد و توماس مولر و مایکل اولیسه به ترکیب اضافه شدند. در دقیقه 51 نزدیک بود اشتباه دایو اوپامکانو دروازه بایرن را باز کند که مانوئل نویر به سختی پاس به عقب را دور کرد.

بازی در ابتدای نیمه دوم با سرعت کمتری دنبال می‌شد و هولشتاین که امید زیادی به گلزنی نداشت بیشتر در زمین خودش حضور داشت تا شاهد افزایش تفاضل گل‌ها نباشد.

یک دقیقه پس از ورود کنراد لایمر و آلفونسو دیویس به زمین بازی، اولیسه در دقیقه 65 پنجمین گل بایرن را به ثمر رساند. اولیسه در محوطه جریمه موفق شد توپ ریباندی روی شوت محکم دیویس را با ضربه پای چپ به گل تبدیل کند.

هرچه از نیمه دوم می‌گذشت فشار بایرن از روی دروازه هولشتاین کمتر می‌شد و این به میزبان ادامه داد پس از چند دقیقه پاسکاری منظم، دروازه مانوئل نویر را باز کند.

گیگوویچ در دقیقه 82 توانست روی ارسال پوچاز یکی از گل‌های خورده را جبران کند و به نویر اجازه کلین شیت در بازی خارج از خانه را ندهد.

بازی یک طرفه بایرن پس از دریافت گل دوباره آغاز شد و شاگردان ونسان کمپانی که به نظر می‌رسید به پنج گل رضایت داده‌اند، یک گل دیگر به ثمر رساندند.

پس از زمین افتادن هری کین در محوطه جریمه داور با استفاده از نمایشگر کنار زمین ضربه پنالتی به سود بایرن را تایید کرد و هری کین که پشت این توپ ایستاد در دقیقه 1+90 هت‌تریک خود را تکمیل کرد.

بایرن با این برد 9 امتیازی شد و صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. هولشتاین هم پس از سومین شکست متوالی در قعر جدول رده‌بندی حتی دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز