خبرگزاری کار ایران

بورنموث ۰-۱ چلسی: سرقت سه امتیازی از جهنم ویتالیتی

بورنموث ۰-۱ چلسی: سرقت سه امتیازی از جهنم ویتالیتی
کد خبر : ۱۵۲۹۶۸۶

چلسی با تک‌گل کریستوفر انکونکو در دیداری دشوار بورنموث را ۱-۰ شکست داد.

به گزارش ایلنا، چلسی که همواره در دیدارهای خارج از خانه‌اش مقابل بورنموث با دردسرهای زیادی مواجه می‌شد، امشب در استادیوم ویتالیتی مقابل این تیم قرار گرفت و با گل کریستوفر انکونکو در دقایق پایانی توانست سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

مانند دیگر بازی‌های گذشته چلسی، آنها مشکل زیادی در گلزنی داشتند و نمی‌توانستند در مقابل دروازه بورنموث تاثیرگذار ظاهر شوند. در همان دقایق ابتدایی نیکلاس جکسون در در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او از بین مدافعان از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله نوبت به میزبان رسید که خودی نشان دهد. در هفدهمین دقیقه ضربه تاورنیر ضعیف بود و قدرت کافی برای تهدید دروازه آبی‌ها را نداشت.

شش دقیقه بعد کلایورت برای گلزنی تلاش کرد، اما شوت او را سانچز به زیبایی هر چه تمام‌تر مهار کرد تا عدد صفر همچنان در مقابل نام دو تیم باقی بماند.

موقعیت جدی چلسی در نیمه اول نصیب جکسون شد، اما سرنوشت این فرصت نیز تفاوتی با موقعیت او در دقایق ابتدایی نداشت. این بار ضربه او در چارچوب بود، اما دروازه‌بان با سیو خوبش توپ را دفع کرد.

شوک بزرگ به چلسی در دقیقه ۳۸ وارد شد که سانچز روی موقعیتی اوانیلسون را سرنگون کرد تا آنتونی تیلور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود این بازیکن پشت توپ قرار گرفت اما سانچز اشتباهش را جبران کرد و با شیرجه‌ای زیبا ضربه این بازیکن را دفع کرد تا نیمه اول بدون گلزنی به پایان برسد.

چلسی نیمه دوم را زیر فشار حملات بورنموث آغاز کرد. در دقیقه ۵۲ کلایورت در محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما سانچز باز هم درخشان ظاهر شد تا شب خوبش ادامه داشته باشد.

در سمت دیگر زمین نیز تنها جکسون بود که مدافعان حریف را تحت فشار می‌گذاشت، اما او هم در ضربات آخر ناکام می‌ماند و نمی‌توانست کاری از پیش ببرد.

در دقیقه ۶۰ سانچز بار دیگر خودش را نشان داد و شوت کریستی از پشت محوطه جریمه را دفع کرد.

در دقایق پیش رو آبی‌ها تلاش زیادی کردند که به دروازه حریف نزدیک شوند، اما خبری از خلق حمله جدی نبود. تا اینکه در دقیقه ۸۶ روی ‌‌پاس جیدون سانچو، کریستوفر انکونکو به توپ رسید و با حرکتی عالی از بین مدافعان حریف در مقابل دروازه قرار گرفت و با ضربه‌ای به گوشه دروازه بازی را ۱-۰ کرد.

تیم مارسکا که پیروزی‌اش را کسب کرده بود، در دقایق پایانی دفاع کرد و بورنموث توپ و میدان را در اختیار داشت. در وقت‌های اضافه نیمه دوم سانچز دو بار شوت بازیکنان بورنموث را سیو و عملکرد خوبش را کامل کرد تا چلسی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

آنها با این پیروزی هفت امتیازی شدند و در رده هفتم قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز