خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت های اروپا

هلند ۲-۲ آلمان: مانشافت شاکی از سوت پایان!

هلند ۲-۲ آلمان: مانشافت شاکی از سوت پایان!
کد خبر : ۱۵۲۸۱۶۰

در آخرین شب بازی‌های ملی ماه سپتامبر، تیم‌های ملی آلمان و هلند به تساوی ۲-۲ رسیدند و انگلیس ۲-۰ فنلاند را برد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، هلند و آلمان در دیداری حساس مقابل یکدیگر قرار گرفتند. هر دو تیم در بازی‌های اول خود موفق به کسب پیروزی ۵ گله شدند و با آمادگی کامل پای به این بازی گذاشته بودند.

هلندی‌ها خیلی زود و در دقیقه ۲ بازی دروازه آلمان را باز کردند. روی غفلت مدافعان آلمانی، ریندرز با دروازه‌بان تک به تک شد و موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

با این حال آلمان خیلی زود حملاتش را برای برگشتن به بازی آغاز کرد و هلند را تحت فشار قرار داد. پس از چند موقعیت و مقاومت مدافعان و دروازه‌بان هلند، در دقیقه ۳۸ شوت ویرتز را فربروخن برگشت داد و روی ریباند دنیز اونداف بازی را به تساوی کشاند.

کمی بعد از این گل ناتان آکه روی برخوردی با یوشوا کیمیش دچار مصدومیت شدید شد و زمین بازی را ترک کرد.

پیش از اینکه نیمه اول به پایان برسد، یوشوا کیمیش حساب کار را ۲-۱ کرد. ستاره بایرن پس از توپ ارسالی رائوم که از همه گذشته بود، روی تیر ۲ به توپ رسید و بازی را ۲-۱ کرد.

با این حال هلند هم دست و پا بسته نبود و در ابتدای نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساند. روی موقعیتی پاس بروبی در سمت چپ محوطه جریمه در مقابل دروازه به دامفریز رسید و او دروازه را باز کرد.

در ادامه هر دو تیم حملاتی داشتند. ابتدا شوت گراونبرخ از کنار دروازه به بیرون رفت و سپس در سوی دیگر زمین ضربه زیبای اونداف را دروازه‌بان مهار کرد. دو تیم تا لحظات پایانی حملات نصفه و نیمه دیگری هم داشتند اما نکته قابل توجه مسابقه در ثانیه‌های پایانی رخ داد. جایی که ژرمن‌ها در حال تدارک یک ضدحمله بودند و می‌توانستند گل سوم را به ثمر برسانند، اما داور بدون توجه به حمله آنها سوت پایان بازی را به صدا درآورد که باعث عصبانیت بازیکنان آلمان و اعتراض‌شان به داور شد. در نهایت این دیدار با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت. دو تیم با این تساوی ۴ امتیازی شدند.

کین صدمین بازی را با دبل جشن گرفت

در دیگر بازی حساس امشب انگلیس در ومبلی مقابل فنلاند قرار گرفت و کار سختی برای پیروزی نداشت. در شبی که هری کین صدمین بازی‌اش برای تیم ملی انگلیس را انجام داد، آنها با دبل همین بازیکن سه امتیاز را کسب کردند. نیمه اول بازی با حملات انگلیس همراه بود اما گلی از راه نرسید و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. حدود ۱۰ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، هری کین گل اول را به ثمر رساند و سپس در دقیقه ۷۶ نیز موفق به زدن گل دوم و ثبت دبل شد تا انگلیس در دیداری که کاملا بازی را در اختیار داشت، به پیروزی ۲-۰ برسد. شاگردان لی کارزلی با این سه امتیاز در جدول خود شش امتیازی شدند و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به یونان، در رده دوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز