خبرگزاری کار ایران

محمودی: در بدترین شرایط هم امارات را شکست دادیم

محمودی: در بدترین شرایط هم امارات را شکست دادیم
کد خبر : ۱۵۲۷۲۸۵

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل ایران و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کاظم محمودی، پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد ملی پوشان در بازی با قرقیزستان گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و حقیقت را نمی‌توان کتمان کرد. این بازی تحت تاثیر کیفیت بد چمن فولادشهر بود و البته نفرات جدیدی هم وارد بدنه تیم ملی شده‌اند که برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند ولی با این حال انتظار از تیم ملی بیشتر از این بود. در سمت مقابل شیوه بازی حریف هم روی کار ما تاثیر گذاشته بود. قرقیزستان دفاع سه لایه داشت و می‌خواست روی ضد حمله‌ها به گل برسد. در نیمه دوم هم کاملاً به خواسته اش رسید اما نباید اشتباهات فردی را به اسم تیم ملی گذاشت.

وی در ادامه گفت: قلعه نویی کهنه کار است و می‌داند چه تیمی را باید درست کند. ما نیاز به جوان‌گرایی داشتیم. اگر این گام‌ها را آهسته برنداریم در جام جهانی به مشکلات جدی می‌خوریم. نمی‌توان یک شبه و تنها روی یک بازی بگوییم که نسل فوتبالی را باید تغییر دهیم. زمان لازم می‌خواهیم تا حداقل بتوانیم در یک سال آینده تیمی مناسب با شیب ملایم جوان‌گرایی ایجاد کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در خصوص تقابل با امارات عنوان: مطمئن هستم بازی زیباتری را از تیم ملی ایران مقابل امارات خواهیم دید. تیم ملی با هماهنگی بیشتری بازی خواهد کرد و قطعاً تغییر تاکتیک به کمک ما در بازی مهم با امارات می‌آید. امارات هم حریف به مراتب قدرتمندتری نسبت به قرقیزستان خواهد بود و نتیجه خوبی هم در هفته نخست مقابل قطر گرفتند و با انگیزه و آمادگی بالا به مصاف ما می‌آیند و با توجه به امتیاز میزبانی کار سختی مقابل آنها داریم ولی من ایمان دارم بچه‌ها مثل همیشه مقابل امارات خوب کار می‌کنند. ما معمولاً مقابل امارات پیروز بودیم و در بدترین شرایط هم امارات را شکست دادیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز