خبرگزاری کار ایران

ادبیات خاص علی پروین درباره گاریدو و عملکرد پرسپولیس

ادبیات خاص علی پروین درباره گاریدو و عملکرد پرسپولیس
کد خبر : ۱۵۲۴۴۳۱

علی پروین گفت: سرعت بازی که گاریدو به پرسپولیس داده، عجیب است، من در فوتبال ایران چنین چیزی ندیده‌ام.

به گزارش ایلنا، علی پروین پیشکسوت و اسطوره باشگاه پرسپولیس امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط پرسپولیس پس از حضور گاریدو و همچنین حواشی نقل و انتقالاتی این تیم صحبت‌های مفصلی انجام داد. 

او در خصوص پیروزی روز گذشته پرسپولیس مقابل فولاد گفت: پرسپولیس واقعا دیروز فوتبال عجیب و غریبی بازی کرد. سرعت بازی که این مربی به پرسپولیس داده بود، عجیب بود. من در فوتبال ایران چنین چیزی ندیده‌ام. خودمان هم بودیم، ندیده بودم. خدا کند که همین‌طور ادامه بدهند. البته ما برای یحیی ناراحت هستیم. من دلم می‌خواست یحیی کنار این این باشد، اما متاسفانه به آنجا رفته است. ولی پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. استقلال هم بد نیست و فقط حاشیه‌اش زیاد است که اگر آن‌ها را کم کنند، خیلی خوب هستند. سپاهان و تراکتور هم خوب هستند اما پرسپولیس یک چیز دیگری بود.

وی درباره جدایی سه ستاره از پرسپولیس و پیوستن‌شان به تراکتور گفت: شما همه می‌دانید هر کسی مصاحبه می‌کند، من اصلا جواب نمی‌دهم. من زمانی که در بازی آخر رفتم جام را بدهم، به آقای درویش گفتم نگذاری این بیرانوند برود. گفت یک سال و نیم قرارداد دارد و من گفتم نگذار برود. حالا ایشان هر چه دلش می‌خواهد برداشت کند. من از ۲۰-۳۰ سال پیش همیشه در مصاحبه‌هایم گفته‌ام و الان هم به شما می‌گویم هر کسی دلش با تیم نیست می‌تواند برود. این حرف بدی است؟ مثلا وقتی شما دلت با تیم نیست، زورکی نگهت داریم؟

 وی افزود: مثلا سپاهان هم وقتی آن سال قهرمان شد، هفت بازیکن رفتند. دل بازیکن با تیم نیست ک به تیم دیگری می‌رود. من این حرف را قبلا گفته‌ام و الان هم می‌گویم و هزار سال دیگر هم زنده باشم، می‌گویم.

 

پروین در پاسخ به دلایل جدایی مهدی هاشمی نسب در آن سال‌ها از پرسپولیس عنوان کرد:مهدی هاشمی‌نسب مسائل مالی‌اش مشکل داشت. الحمدالله هم او سر و سامان گرفت و زندگی می‌کند. هنوز کنار مادرش زندگی می‌کند و کیفش را می‌کند. حالا هزار حرف و حسن برای ما درآمده است. ولش کنید.

او درباره حضور گندوز در پرسپولیس و اینکه چقدر توانسته جای خالی بیرانوند را پر کند، گفت: نتوانسته جای خالی بیرانوند را پر کند. بازی با پایش ضعیف است اما خوب کار می‌کند و بد نیست. وقتی دفاع خوب باشد، زیاد به گلر هم فشار نمی‌آید.

 او درباره مشکلات میزبانی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان تصریح کرد: متأسفانه به مسئولان چندین بار گفتم. مملکت ما که یک زمین فوتبال نداشته باشد تا استقلال و پرسپولیس در آن بازی کنند، به نظر من باید پنج سال فوتبال را تعطیل کنند تا یک زیرساخت درست و حسابی به وجود بیاورند و هزینه‌ها هم کمتر شود. الان پرسپولیس و استقلال در این شرایط هزار میلیارد هزینه‌شان است و سال به سال هم رقم‌ها بالا می‌رود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اختلافی که بین امیر قلعه‌نویی و خداداد عزیزی به وجود آمده است، گفت: ان‌شاءالله یک روزی این دو نفر را هم آشتی می‌دهیم. در فوتبال اختلاف‌نظر خیلی است و خداداد و امیر قلعه‌نویی را هم آشتی می‌دهیم. همه باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم.

پروین در واکنش به این موضوع که به سرمربی تیم ملی مشاوره می‌دهد، یادآور شد: اصلاً این‌طور نیست. ببینید الان می‌گویند که پروین به مدیرعامل پرسپولیس خط می‌دهد، الان ببینید سعید راد یک ماه است که فوت کرده، در این مدت من یک بار درویش را دیدم که آنجا هم درباره هیئت صحبت کردم. من می‌گویم کسی که مسئولیت قبول می‌کند باید خودش پاسخگو باشد. شاگردان من مربی پرسپولیس شدند شما بپرسید که من کوچک‌ترین دخالتی در کار آنها داشتم. ما با بردهای پرسپولیس شاد می‌شویم و باخت هم که ندارد، با مساوی‌اش هم ناراحت می‌شویم. همه ما از پرسپولیس حمایت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا او و سایر پیشکسوتان راضی به ماندن درویش در پرسپولیس هستند یا خیر، گفت: درویش مگر بد کار کرده است؟ پرسپولیس دیروز بد بود؟ الان وحید امیری با 34، 35 سال سن بهترین بازیکن زمین است، او را مهاجم بگذاریم نتیجه هم می‌گیریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تقابل سرخابی‌ها با تیم‌های متمول عربی تصریح کرد: پرسپولیس و استقلال راحت این تیم‌ها را می‌برند، تراکتور و سپاهان هم همین‌ شرایط را دارند.

پروین در مورد کمبود پرسپولیس در پست هافبک طراح و مهاجم، گفت: شما اگر فردا پرسپولیس هافبک بیاورد، می‌گویید مهاجم کم دارد. شما نشستید ایراد بگیرید!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد جواد نکونام در استقلال خاطر نشان کرد: جواد در استقلال خوب کار می‌کند، اما نمی‌گذارند. در اهواز دیدید که از اول بازی بطری پرت کردند روی زمین، اول باید حاشیه‌ها را جمع کنند. جواد خوب است و باید فرصت بدهند. هر مربی ایرانی و خارجی باشد باید به او 10 هفته فرصت دهند. از هفته اول شروع به ناسزا گفتن می‌کنند. شما سایت‌ها و خبرگزاری‌ها با یک قوره سردی‌تون می‌کند و با یک مویز گرمی.

پروین درباره انتخاب احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: من شناخت زیادی از او ندارم. آقای دنیامالی پیش از این در ملوان حضور داشته است و چون در فوتبال بوده و شناخت دارد، فکر می‌کنم می‌تواند یک کارهایی برای فوتبال انجام دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز