خبرگزاری کار ایران

حسین‌زاده: حرف زدن از قهرمانی خیلی زود است / نیم نگاهم به تیم ملی است

حسین‌زاده: حرف زدن از قهرمانی خیلی زود است / نیم نگاهم به تیم ملی است
کد خبر : ۱۵۲۳۷۶۷

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: حتما نیم نگاهی به تیم ملی دارم زیرا آرزوی هر بازیکنی است که این اتفاق برایش رخ بدهد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین حسین‌زاده پس از برتری 4 بر صفر هوادار مقابل تراکتور، اظهار داشت: خدا را شکر این بازی را بردیم. از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. تک تک بازیکنان، اعضای کادرفنی و حتی نفراتی که روی سکو می‌نشینند، زحمت می‌کشند و دست‌شان درد نکند. همچنین از هواداران ممنون هستم که ما را شرمنده می‌کنند. در شهری مثل تهران که دور از تبریز است، با این تعداد به ورزشگاه آمدند. امیدوارم به همین شکل از ما حمایت کنند و اطمینان داشته باشند تمام نفرات برای شادی آنها بازی می‌کنند.

وی درمورد تاثیرگذاری‌اش روی گل‌های تراکتور با به ثمر رساندن 2 گل و ارسال یک پاس گل گفت: هدف اصلی من شادی خانواده‌ام است و با خوشحالی آنها، شاد می‌شوم. واقعا برای من چنین مسائلی مهم نیست.

وینگر تراکتور درخصوص شرایط نامناسب زمین ورزشگاه شهرقدس، توضیح داد: در چمن‌های بدتر از این هم بازی کرده بودیم. امیدوارم مسئولان در اینگونه مسائل مقداری بهتر عمل کنند اما خدا را شکر نتیجه دلخواه را کسب کردیم. زمین هم مانع کارمان نشد.

حسین‌زاده درباره احتمال دعوتش به تیم ملی، گفت: این موضوع دست مربیان بادانش تیم ملی است. امیدوارم این اتفاق بیفتد و قطعاً آرزوی من هم هست. از ابتدای فصل تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا بهترین عملکرد را داشته باشم و شرمنده خودم و خانواده‌ام نشوم. حتما نیم نگاهی به تیم ملی دارم زیرا آرزوی هر بازیکنی است که این اتفاق برایش رخ بدهد.

وی درمورد اینکه آیا در لیست نفرات زیر 25 سال تراکتور ثبت شده است، عنوان کرد: در جریان ثبت شدن در لیست زیر ۲۵ سال نیستم و از باشگاه پیگیری کنید. نمی‌دانم داستان به چه شکل است.

بازیکن تراکتور درمورد خط حمله آتشین این تیم، تصریح کرد: خدا را شکر. اگر گلی می‌زنیم تلاش تک تک بازیکنان است. از عقب زمین گرفته بازیکنانی مثل شجاع، نادری، بیرانوند و ... زحمت می‌کشند و فوق‌العاده هستند تا توپ‌ها به ما برسد. ما هم باید با گل کرد این توپ‌ها، کل تیم را خوشحال کنیم.
 
حسین‌زاده درمورد توقع هواداران برای قهرمانی، عنوان کر: حرف زدن از قهرمانی خیلی زود است. 27 هفته دیگر داریم. ما همه تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم و انشاالله آخر فصل بهترین اتفاق برای ما بیفتد. گام به گام جلو می‌رویم و باید همه بازی‌ها را ببریم.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز