خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: با پنالتی گیری لک به بازی برگشتیم / باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم

نویدکیا: با پنالتی گیری لک به بازی برگشتیم /  باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم
کد خبر : ۱۵۲۳۷۶۰

سرمربی مس رفسنجان گفت: حامد لک یک پنالتی فوق العاده را برایمان گرفت و به بازی برگشتیم.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: همانطور که دیروز گفتم بازی خیلی سخت و سنگینی بود. بازی را خیلی خوب شروع و سعی کردیم گردش توپ خوبی داشته باشیم ولی آلومینیوم ما را خوب آنالیز کرده بود و سعی داشت در نقاطی از زمین ما را پرس کند.
 
وی افزود: خیلی هم موفق بودند و توانستند در دقایقی از بازی توپ‌های زیادی را در آن نقاط از ما بگیرند. در این مورد در آینده باید مفصل برنامه ریزی کنیم تا چنین اتفاقاتی برایمان نیفتد. بازی خیلی جذابی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. حریف هم موقعیت‌های خوبی در ضد حملات داشت.
 
سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: تا جاییکه می‌توانستیم سعی کردیم روی توپ‌های بلند حریف، توپ‌های سوم را برای خودمان کنیم. مقداری موفق بودیم و بعضی اوقات هم توپ را از دست می‌دادیم. با اینکه گل مساوی را خوردیم، حامد لک یک پنالتی فوق العاده را برایمان گرفت و به بازی برگشتیم. اگر آن توپ گل می‌شد با نوع سیستم دفاعی که آلومینیوم دارد کارمان سخت می‌شد.
 
وی افزود: آن‌ها در این کار خیلی خوب هستند. فضاهای بین هافبک و دفاع خودشان را خیلی خوب جمع می‌کنند. به خاطر همین مقابل این تیم گل زدن خیلی سخت است مخصوصا اگر بخواهیم از لایه‌های دفاعی این تیم با بازی منطقی عبور کنیم.
 
نویدکیا تصریح کرد: شاید بعضی از تیم‌ها در ضربات ایستگاهی بتوانند این کار را انجام بدهند ولی با بازیسازی از عقب خیلی سخت است. اگر حامد آن توپ را نمی‌گرفت شاید مشکلات خیلی زیادی پیدا می‌کردیم. در نیمه دوم بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. در هر دو نیمه باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم.
 
وی افزود: من این سبک را دوست دارم و دلم می‌خواهد همیشه چنین فوتبال هجومی را بازی کنیم. بعد از نتیجه 2 بر یک به خاطر اینکه 2 بازی گذشته را از دست داده بودیم، سعی کردیم عقبتر کار دفاعی کنیم و ریسک کمتری داشته باشیم. خوشبختانه موفق بودیم با اینکه یکی دو موقعیت بد هم به حریف دادیم. در نهایت روی ضدحملات موفق بودیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. خوشحالم برنده شدیم و به هواداران تبریک می‌گویم. تا لحظه آخر تیم را تشویق کردند و امیدوارم در بازی‌های بعد هم خوشحالشان کنیم.
 
نویدکیا درمورد اعتراض هواداران به انجام تمرینات تیم در تهران، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا جایی که بشود مدت زمان بیشتری تیم را برای تمرین به اینجا (رفسنجان) بیاورم. مقداری ناهماهنگی در کل شهر رفسنجان وجود دارد. به نظر می‌رسد اختلافاتی وجود دارد که گهگاهی به گوش من می‌رسد. با این شرایط واقعا نمی‌توانیم تیم قابل احترامی برای آینده باشیم.
 
وی افزود: یک گلگی هم دارم. سال قبل سعی کردم در زمان‌هایی اینجا تمرین کنیم ولی نمی‌آمدند تمرین تیم را ببینند. اگر واقعا تیمتان را دوست دارید لااقل 4-3 روزی که هستیم 50 یا 100 نفر بیایند. برای اینکه خودتان لذت ببرید و تیمتان را ببینید. وقتی اینجا هم تمرین می‌کنیم 10 نفر نمی‌آیند پس چرا شعار می‌دهید که اینجا بیاییم؟
 
نویدکیا گفت: اگر تیم‌ها در شهر خودشان تمرین می‌کنند، هوادارنشان می‌روند، تشویق می‌کنند و به آن‌ها انرژی می‌دهند. سال گذشته 4-3 بار اینجا بودم ولی 10 نفر هم نمی‌آمدند. با اینحال چشم، سعی می‌کنم تا جایی که بشود این کار را انجام بدهیم. کمااینکه امسال بعد از بازی اول مقابل تراکتور با اینکه باخته بودیم، تیم را به اینجا آوردیم و با تیم جوانان هم بازی کردیم.
 
وی افزود: امشب دوباره همین است. می‌خواهم با تیم‌های پایه بازی کنیم تا هم از نظر روحی روانی بالا بیایند و هم بدانند که دیده می‌شوند. اگر بین آن‌ها فوتبالیستی باشد بتوانیم به تیم اضافه کنیم. یک دو بازیکن را در جوانان دیدم. بازیکنان بدی نبودند. سعی می‌کنیم دوباره آن‌ها را چک کنیم و بقیه را هم ببینیم که آیا واقعا استعداد این را دارند به تیم اضافه شوند و کمک کنند. یک دو سال همراه تیم باشند و شانس خودشان را امتحان کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز