خبرگزاری کار ایران

می‌توانم سه جلد کتاب از مشکلات بنویسم!

به خاطر عشق به فوتسال اینجا هستم/ از تیم ملی انتظارات منطقی داشته باشید

به خاطر عشق به فوتسال اینجا هستم/ از تیم ملی انتظارات منطقی داشته باشید
کد خبر : ۱۵۱۹۰۳۰

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خوشحال می‌شویم که مبلغ قراردادها در فوتسال بیشتر شود. من به خاطر عشق به فوتسال اینجا هستم.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز یکشنبه ۲۸ مرداد در نشست خبری به تشریح آخرین وضعیت تیم ملی ایران و شرایط حضور این تیم در جام جهانی پرداخت.

شمسایی صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد و گفت: اول باید به این نتیجه برسیم که تیم ملی برای وحید شمسایی نیست. این تیم ملی متعلق به ۸۰ و اندی میلیون ایرانی است. مثل بقیه ورزشکارها که در یک تورنمنت شرکت می‌کنند.اگر انتقادات نبود پیشرفتی حاصل نمی‌شد.

سرمربی تیم ملی فواسال ایران افزود: جام جهانی در حال آغاز شدن است. جام جهانی قبلی شروع کار من و همکارانم بوده است.

او درباره پست خداحافظی باقر محمدی و سپس بازگشت مجدد او گفت: او یکی از بازیکنان ارزشمند و بهترین دروازه بان آسیا است. متاسفانه جو سنگین بازی در روز آخر باعث شد چنین تصمیمی بگیرد. او در گذشته با شایستگی انتخاب شده بود و وقتی دیدم خداحافظی کرد او را دعوت نکردیم.

شمسایی از گفتگوی شخصی با محمدی سخن گفت و اظهار داشت: با خودش صحبت کردم. فکر می کنم آن استوری خداحافظی را اشتباه زده بود. الان هم برگشته است و اگر شرایط مناسب باشد او را دعوت خواهیم کرد. در آن موقع خودش نخواست باشد الان که می خواهد باشد هر وقت به تصمیم برسیم او را دعوت می کنیم. 

شمسایی در توضیح استفاده از پنج دروازه بان در اردوی پیش روی تیم ملی فوتسال گفت: ۳ دروازه بان دعوت کردیم و ۲ دروازه بان هم در استندبای هستند. حقیقت این است در خیلی از این تورنمنت ها بازیکنان زیادی نداشتیم و نتیجه گرفتیم. باقر محمدی هم باید بداند اگر میخواهد برای تیم ملی بازی کند باید سرش را در این راه بگذارد.

او با اشاره به سطح انتظار از این تیم برای جام جهانی ازبکستان تصریح کرد: با دو بازی دوستانه به جام جهانی می‌رویم. باید هم از گروه صعود کنیم هم به مراحل بالاتر برسیم. از پایان لیگ فصل قبل تا آغاز فصل جدید مدت زیادی گذشت و مجبور شدم خواهش کنم که لیگ برگزار شود که بازیکنان به جام برسند. 

شمسایی ادامه داد: امروز شروع تمرین تیم ملی است. پنج بازیکن مصدوم هستند. در بازی لیگ دعوا می کنند و برخی خداحافظی می‌کنند. نباید زیاده خواه باشیم و انتظارات منطقی از تیم ملی داشته باشیم. 

سرمربی تیم‌ملی فوتسال یادآور شد: در دو سالی که من در تیم ملی هستم می توانم سه جلد کتاب از مشکلات بنویسیم. ما هر بازی تدارکاتی که گذاشته ایم تلاش خودمان بوده است. اگر می‌توانید از طریق فدراسیون هزینه‌ای پرداخت کنید می‌توانیم همه جا بازی کنیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره عدم استفاده از دستیار خارجی تصریح کرد: وفاق در فوتسال نیست. اگر بگوییم همه با هم دوست هستیم دروغ می گوییم. در مورد دستیار خارجی در دوره آقای عزیزی خادم ما با میگوئل آندرس صحبت کرده بودیم. با آقای لوپز صحبت کردیم که او هم به ازبکستان رفت. بعد از جام ملت ها با برونو گارسیا صحبت کردیم. در آن دوره مهدی تاج در تایلند بود و وارد دوره شهادت رییس جمهور شدیم و سپس وقفه های دیگری هم افتاد و مسائل مختلف و تعویق در کارها موجب شد این مربی به کویت برود. با پوپلیس صحبت کردیم. با مارکوس سراتو صحبت کردیم و با امبودیگو صحبت کردیم. هفته آخر لیگ با آقای نیکو صحبت کردیم که زمان کافی برای حضور او نداشتیم.

او در خصوص تیم های حاضر در گروه تیم ملی و برنامه های تیم ملی در مراحل بالاتر جام جهانی گفت: قضاوت در خصوص راحتی یا سختی گروه را به آغاز مسابقات جام جهانی موکول می‌کنیم. مرحله بعدی بازی ها خیلی سخت است. در صورت صعود به مدعیانی مانند مراکش و پرتغال برخورد می‌کنیم. بازی اول گروهی هم با ونزوئلا است. فینال ما بازی با این کشور است و باید قدم به قدم پیش برویم.

وی درباره عدم استفاده از سیستم هایی نظیر power play گفت: نمی‌توانیم در تیم ملی برخی مسائل فنی را در تمرینات پیاده کنیم و بازیکنان باید در باشگاه ها چنین مسائلی را بیاموزند. چنین فضاهایی باید در باشگاه آموزش ببینند. حقیقت اینکه ممکن است ضربه بخوریم و تلاش میکنیم بهتر دفاع کنیم.

شمسایی در خصوص افزایش سرمایه گذاری و مبالغ قرارداد در باشگاه ها گفت: خوشحال می‌شویم که مبلغ قراردادها در فوتسال بیشتر شود. من به خاطر عشق به فوتسال اینجا هستم.

وی در پایان گفت: دوست دارم انتقاد سازنده شود. تیم ملی برای من نیست و مهمان هستم. آدم ها می آیند و می‌روند. به بزرگی گفتند بین مردن و بردن کدام را انتخاب می‌کنی گفت من برای بردن می‌میرم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز