خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس حسرت این ستاره‌ها را می‌خورد!

پرسپولیس حسرت این ستاره‌ها را می‌خورد!
کد خبر : ۱۵۱۸۳۷۹

بازیکنان سابق پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به تراکتور ملخق شدند، در اولین بازی عمکلرد درخشانی از خود به جای گذاشتند.

به گزارش ایلنا، پرونده هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با انجام 8 بازی بسته شد و از بین چهار مدعی قهرمانی، فقط پرسپولیس بازی‌اش را با نتیجه مساوی به اتمام رساند و استقلال و سپاهان و تراکتور، سه امتیاز کامل اولین دیدار را کسب کردند.

در این میان اما پیروزی تراکتور مقابل مس رفسنجان در حالی رقم خورد که ستاره‌های جدیدش روی هر دو گل بازی نقش داشتند. دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند بازیکنانی بودند که تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی، آن‌ها را به صورت مستقیم از پرسپولیس جذب کرد و در اولین بازی لیگ برتر مقابل مس رفسنجان از هر سه آن‌ها در ترکیب اصلی بهره گرفت.

گل اول تراکتور به مس رفسنجان در حالی به ثمر رسید که بازیکنان تراکتور کرنر را در دقیقه 10 کوتاه کار کردند و در نهایت مهدی ترابی با ارسال یک پاس عرضی و زمینی، امیرحسین حسین زاده را صاحب توپ کرد تا گل اول را به ثمر برساند.

در ادامه فرار اسماعیلی‌فر  از سمت راست و ارسال زمینی یک پاس در دقیقه 28، به اشترکالی رسید تا او گل دوم را وارد دروازه لک کند.

علیرضا بیرانوند هم که جنجال‌های انتقالش از پرسپولیس به تراکتور همچنان ادامه دارد، درون دروازه قرار داشت و موفق شد اولین کلین‌شیت خود را با پیراهن تراکتور ثبت کند. 

حالا تراکتور که نقل و انتقالات موفقی را پشت سر گذاشته، علاوه بر تضعیف مدافع عنوان قهرمانی، با جذب ستاره‌های بزرگ سرخپوشان پایتخت، تا حد زیادی خودش را تقویت کرد و در اولین بازی لیگ برتر نیز با تاثیر مستقیم آن‌ها به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد.

باید دید در ادامه پرسپولیس می‌تواند با بازیکنان جدیدش فقدان حضور ستاره‌های سابق را جبران نماید یا در پایان لیگ نتایج به گونه دیگری رقم خواهد خورد تا پشیمانی و حسرت بزرگی برای پرسپولیس به جا بماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز