خبرگزاری کار ایران

گلزنی و درخشش دوباره شهاب زاهدی د جی لیگ

گلزنی و درخشش دوباره شهاب زاهدی د جی لیگ
کد خبر : ۱۵۱۵۳۹۷

شهاب زاهدی با بازگشت به ترکیب اصلی آویسپا یک پنالتی گرفت و خودش آن را به گل تبدیل کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در حالی از ساعت 8:30 امروز (به وقت ایران) مقابل ساپورو  قعرنشین قرار گرفت و نخستین مسابقه هفته بیست و ششم جی لیگ ژاپن را برگزار کرد که شهاب زاهدی را پس از مدت‌ها دوباره در ترکیب و خط حمله می‌دید و در حضور دوباره این مهاجم ایرانی توانست به گل برسد و پیش بیفتد.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که شهاب زاهدی سه روز پیش در دیدار مقابل شنان بلمار در رقابت‌های جی لیگ حضور تعویضی در زمین داشت و آویسپا فوکوکا را در لحظات پایانی از شکست نجات داد و موفق به گلزنی شد.

شهاب زاهدی که در 6 مسابقه رسمی اخیرشان فقط یکبار در رقابت‌های جام امپراتوری ژاپن در ترکیب قرار گرفته و در پنج دیدار جی لیگ به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده بود، امروز در استادیوم ساپورو آتسوبتسو دوباره به جمع 11 نفر اصلی آویسپا فوکوکا بازگشت و توانست دروازه حریف‌شان را باز کند.

مهاجم سابق پرسپولیس آخرین بار در هفته بیستم جی لیگ حضور در ترکیب آویسپا فوکوکا را در این رقابت‌ها تجربه کرده و موفق به گلزنی شده بود که امروز هم برابر ساپورو توانست چنین کاری را انجام بدهد و گل خود را تکرار کند.

زاهدی در دقیقه 12 با فشار روی هیروکی میازاوا در محوطه جریمه ساپورو کاری کرد تا کاپیتان حریف دچار اشتباه عجیبی شود و یک خطای بی‌مورد روی مهاجم ایرانی انجام بدهد، او را سرنگون کند و مرتکب خطای پنالتی شود.

شهاب زاهدی که پنالتی‌زن اول آویسپا فوکوکا در این فصل بوده، فرصت به دست آمده را به بهترین شکل استفاده کرد و با شلیک محکم پای چپ به طاق دروازه ساپورو توانست گل اول بازی را خیلی زود به ثمر رساند و تیمش را پیش بیاندازد.

دروازه آویسپا فوکوکا در دقیقه 62 باز شد و چهار دقیقه پس از آن هم شهاب زاهدی با ثبت دو شوت در چارچوب، 33 لمس توپ، هشت پاس صحیح، چهار پیروزی در نبردهای زمینی، دو موفقیت در دوئل‌های هوایی و یک تکل درست از زمین بیرون رفت.

یاران زاهدی که پس از سه شکست پیاپی در جی لیگ ژاپن، در دیدار اخیرشان با گلزنی این مهاجم ایرانی به تساوی رسیده بودند، امروز هم با پنالتی او پیش افتادند ولی در یک دیدار دراماتیک که دو گل در دقایق 6+90 برای آویسپا فوکوکا و 9+90 برای ساپورو به همراه داشت، به تساوی دو بر دو رسیدند تا 37 امتیازی شوند، در جایگاه هشتم جدول این رقابت‌ها بمانند و فرصت برتری و صعود به رده ششم را از دست بدهند.

شهاب زاهدی با گلزنی مقابل ساپورو تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد 9 رساند و در جایگاه ششم جدول برترین گلزنان جی لیگ ژاپن قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز