خبرگزاری کار ایران

سپاهان ایران - شباب‌الاهلی امارات؛ ملاقات با یاران سردار

سپاهان ایران - شباب‌الاهلی امارات؛ ملاقات با یاران سردار
کد خبر : ۱۵۱۳۹۳۶

اولین بازی از فصل جدید فوتبال باشگاهی میان دو تیم سپاهان ایران و شباب‌الاهلی امارات برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این فصل از فوتبال باشگاهی آسیا، با اجرای نسخه‌ای تازه مسابقات همراه خواهد بود و سطح اول قهرمانی باشگاه‌های آسیا با عنوان لیگ نخبگان قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. سپاهان قهرمان جام حذفی ایران به مرحله پلی‌آف مسابقات راه یافته و برای رسیدن به این مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا باید در مرحله پلی‌آف ابتدا با تیم شباب‌الاهلی، نایب‌قهرمان لیگ امارات بازی کند و در صورت غلبه بر این تیم در دور بعد میهمان الغرافه قطر خواهد بود. 

آغاز فصل جدید باشگاهی

فصل قبل فوتبال باشگاهی ایران با برگزاری فینال جام حذفی که سپاهان یک پای آن بود به پایان رسید و فصل جدید نیز با بازی پلی‌آف که سپاهان در آن بازی خواهد کرد، آغاز می‌شود. این مسابقه فردا (سه‌شنبه) ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش‌جهان از ساعت 19:45 شروع خواهد شد. در این مسابقه از کمک‌داور ویدیویی استفاده نمی‌شود. این اولین تجربه سپاهان در مرحله پلی‌آف مسابقات باشگاهی آسیا است.

حفظ فرم خوب برابر اماراتی‌ها

سپاهان در تقابل‌های اخیر با تیم‌های اماراتی آمار خوبی از خود به جای گذاشته است. این تیم در ۵ بازی قبلی تنها در یک بازی گل خورده و به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست رسیده است. تیم شباب الاهلی ۵ فصل است که با ادغام تیم‌های الشباب و الاهلی در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند که در این مدت برابر تیم‌های ایرانی باختی نداشته و به ۲ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته است. سپاهان بیشتر ۲ بار با الاهلی و ۲ مرتبه با الشباب بازی کرده بود که حاصل آن ۱ پیروزی برای سپاهان، ۱ تساوی و ۲ برد برای نماینده امارات بوده است.

دیدار با چهره‌‌های آشنا

سردار آزمون فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم‌های پایه سپاهان اصفهان آغاز کرد و قبل از آنکه به تیم بزرگسالان راه یابد، لژیونر شد. این بازیکن پس از ۱۲ فصل بازی در فوتبال اروپا به آسیا بازگشته و در این فصل در ‌شباب‌الاهلی بازی خواهد کرد. این بازیکن در نخستین بازی خود باید به مصاف تیم سابق خود برود. آزمون تنها ملی‌پوش ایرانی حاضر در شباب‌الاهلی نیست و این تیم سعید عزت‌اللهی را هم در اختیار دارد که به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود.

دغدغه سپاهان در قلب دفاع

سپاهان در این بازی ۳ دفاع میانی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. هادی محمدی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در این بازی نماینده ایران را همراهی نخواهند کرد. سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات، محمدامین حزباوی و وحدت هنانوف را به خدمت گرفته و به احتمال زیاد در این دیدار حساس اولین بازی خود برای سپاهان را انجام می‌دهند. سپاهان در تعطیلات تابستانی چهار بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داده است. رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو از این تیم جدا شده‌اند و بازیکنانی نظیر محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی، جواد آقایی‌پور، صالح حردانی و حسین گودرزی به این تیم اضافه شده‌اند و سپاهان با چهره‌ای جدید در اولین مسابقه فصل به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز