خبرگزاری کار ایران

ماراتن حساس دفاع راست‌ها: رقابت حیثیتی بین چهار مدافع

ماراتن حساس دفاع راست‌ها: رقابت حیثیتی بین چهار مدافع
کد خبر : ۱۵۰۹۲۲۸

فصل آینده باید شاهد رقابت هیجان‌انگیز مدافعان راست چهار تیم مدعی باشیم.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات تابستانی در این فصل حواشی زیادی به دنبال داشت، از یاغی شدن رامین رضاییان تا جدایی سه ستاره پرسپولیس و پیوستن آن‌ها به رقیب تبریزی، حضور دو بازیکن بوسنیایی در استقلال بدون اطلاع سرمربی و هایجک‌های متوالی سپاهان از رقیبانش و..

اما در این میان موضوع قابل توجه تبادل دفاع‌ راست‌ها در بین چهار تیم بود؛ اسماعیلی‌فر از پرسپولیس به تراکتور، رضاییان از سپاهان به استقلال و حردانی از استقلال به سپاهان. فقط پرسپولیس بود که سرش از این مبادله‌ها بی کلاه ماند و بازیکن مراکشی برای این پست جذب کرد.

شاید بتوان گفت حیثیتی‌ترین پست در فصل آینده بین چهار تیم مدعی همین دفاع راست باشد. رضاییان که یاغی شده و انتقادات زیادی را نسبت به خود می‌بیند، می‌خواهد ثابت کند با لباس استقلال مهره خیلی موثری است و رقم قرارداد او هر چقدر هم صفر داشته باشد، حقش بوده است. 

از سوی دیگر اسماعیلی‌فر که با ناراحتی و دلخوری هواداران پرسپولیس راهی تراکتور شد، می‌خواهد با عملکردش به پرسپولیسی‌ها ثابت کند این شما بودید که بازیکن ارزشمندی را از دست دادید!

حردانی هم که بدجور از آبی‌ها رنجیده بود، به قول خودش حالا سرباز سپاهان است و سپاهانی‌ها هم توقع زیادی از او در سمت راست زمین دارند و باید در مقایسه ذهنی هواداران بین خودش و رضاییان برنده باشد. 

عملکرد ایوب العملود هم شاید برای خودش حیثیتی نباشد اما برای هواداران پرسپولیس خیلی مهم است، آن‌ها حالا منتظر این هستند عملکرد مدافع مراکشی به گونه‌ای باشد که بگویند چه قدر خوب که دانیال رفت و رامین نیامد!

حال باید دید عملکرد کدام یک از این مدافعان برای تیمش مثمرثمر خواهد بود و می‌تواند برنده این ماراتن حساس در بین همتایان خود شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز