خبرگزاری کار ایران

بند خرید رایا برای آرسنال فعال شد

بند خرید رایا برای آرسنال فعال شد
کد خبر : ۱۵۰۱۱۰۳

آرسنال بند خرید اختیاری داوید رایا را فعال کرد تا سنگربان اول خود را مشخص کند.

به گزارش ایلنا، با شروع پنجره انتقالات تابستان فصل قبل، توپچی‌ها در کمال تعجب و وقتی یک سنگربان مطمئن درون چارچوپ خود داشتند، خرید قرضی داوید رایا را انجام دادند. این دروازه‌بان اسپانیایی در برنتفورد به صورت ثابت بازی می‌کرد و پیوستن به آرسنال کاری عجیب از سوی او قلمداد می‌شد. بسیاری احساس می‌کردند خریدی اشتباه از سوی آرتتا باشد و او تیمش را با این خرید دچار مشکلات فراوانی کند. با این حال گذر زمان نشان داد دروازه‌بانی بهتر از ارون رمسدیل و این خرید قرضی یکی از بهترین تصمیم‌های آرتتا در فصل قبل بود.

فعال‌سازی بند خرید

آرسنال وقتی قرارداد قرضی یک ساله داوید رایا را امضا می‌کرد، بندی در این قرارداد گذاشته بود که پس از پایان فصل بتواند با پرداخت مبلغی، خرید این سنگربان را قطعی کند. این بند اجازه می‌داد تیم لندنی به صورت اختیاری قرارداد رایا را قطعی کند. مهلت پایان این بند در تاریخ یک جولای سال 2024 تنظیم شده بود و آرسنالی‌ها باید تصمیم خود را در مورد این بازیکن اسپانیایی نهایی کردند.

آرسنال هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده رایا در تیم باقی می‌ماند و دلیل این موضوع حضور رایا در یورو 2024 عنوان شده. با این حال از رسانه‌های نزدیک این باشگاه خبر رسیده بند 27 میلیون پوندی را فعال کرده‌اند و پس از بازگشت داوید رایا از اردوی اسپانیا و پایان یورو، قرارداد رسما رونمایی خواهد شد. البته آرسنال به صورت غیر رسمی با قراردادن نام داوید رایا در لیست بازیکنان فصل بعد تیم در سایت رسمی، اعلام کرده او در تیم خواهد بود اما رونمایی رسمی برای تاریخ دیگری تنظیم شده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز