خبرگزاری کار ایران

عملکرد موفق نویدکیا / احتمال پیشنهاد سپاهان

عملکرد موفق نویدکیا / احتمال پیشنهاد سپاهان
کد خبر : ۱۴۹۷۹۲۷

محرم مثل حضور در سپاهان، در مس هم موفق و بی‌حاشیه بود و حالا خواهان زیادی برای فصل آینده دارد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در دوران بازیکنی در کشورمان فقط برای سپاهان به میدان رفت و تیم دیگری را انتخاب نکرد. حضور اندک او در بوخوم هم باعث نشد تا او برای تیم دیگری غیر از سپاهان به میدان برود. این بازیکن اصفهانی حتی برای حضور در تیم ملی هم خیلی خودش را به آب و آتش نزد. وفاداری نویدکیا به سپاهان او را به یکی از اسطوره‌های این تیم اصفهانی تبدیل کرد.

بعد از دوران بازی‌اش، محرم باز هم منتظر سپاهان شد و در دو فصل متوالی هدایت این تیم را برعهده گرفت و اتفاقاً نسبت به سال‌های قبل که سپاهان در بحران جدی فرورفته بود، توانست به نتایج خوبی برسد؛ هر چند محرم با سپاهان به آنچه می‌خواست نرسید، اما نتایج و عملکرد سپاهان در دورانی که محرم روی نیمکتش بود، قابل تحسین بود.

بعد از دومین فصل، نویدکیا خودش ترجیح داد سپاهان را ترک کند. در روزهایی که نویدکیا به دور از سپاهان و در خانه بود، مس رفسنجان روزهای سختی را سپری می‌کرد و با وجود تلاش مسئولان این تیم، مس موفقیتی نداشت و روز به روز به بحران نزدیک می‌شد. در این شرایط مسی‌ها سراغ محرم نویدکیا رفتند تا تیمشان روزهای بهتری را سپری کند.

حضور محرم در مس، دومین تجریه مربیگری او بود و اتفاقاً خیلی خوب پیش رفت و نشان داد که مثل دوران بازی‌اش، در مربیگری هم شم بسیار خوبی دارد. مس بعد از حضور محرم روزهای بسیار موفقی را سپری کرد و توانست به نتایج خارق‌العاده‌ای دست پیدا کند.

با حضور محرم و تیمش در مس، این تیم باخت را فراموش کرد و توانست به 35 امتیاز و رده دهم جدول دست پیدا کند. این پایان کار محرم در مس نبود؛ این مربی توانست مس را در برابر برخی مدعیان در جام حذفی مثل استقلال، تراکتور و... موفق جلو ببرد و به فینال جام حذفی هم رسید.

محرم و تیمش شانس زیادی هم در فینال داشتند، اما با بدشانسی به نایب قهرمانی جام حذفی اکتفا کردند. محرم مثل حضور در سپاهان، در مس هم موفق و بی‌حاشیه بود و حالا خواهان زیادی برای فصل آینده دارد و حتی سپاهانی‌ها هم می‌توانند یکی از مشتری‌های محرم برای بیست و چهارمین دوره لیگ برتر باشند

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز