خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: به نایب قهرمانی جام نمی‌دهند و نباید کسی را الکی گنده کنیم/ نکونام باید از همه عذرخواهی کند

اکبرپور: به نایب قهرمانی جام نمی‌دهند و نباید کسی را الکی گنده کنیم/ نکونام باید از همه عذرخواهی کند
کد خبر : ۱۴۹۲۳۴۴

پیشکسوت استقلال به انتقاد از رفتار و عملکرد سرمربی این تیم پرداخت.

به گزارش ایلنا، سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی در آخرین کنفرانس خبری فصل علاوه بر تیم تحت هدایت خود راجع به مسائل استقلال تهران و جواد نکونام در این فصل نیز صحبت کرد.

اکبرپور راجع به بازی برابر آریو گفت: بازی بسیار خوبی بود. تقریبا ما پنج بازیکن اصلی را نداشتیم. آخر فصل پیشنهادهایی هست و بازیکنان از مصدومیت می‌ترسند. تقریبا ۱۴ بازی بیرون از خانه در نیم فصل دوم بازی کردیم. سال سختی بود و با نداری و فقر کار کردیم و کسی نبود کمک‌مان کند. خودمان بخش تدارکات و پزشکی تیم هم بودیم. در خانه خودمان و بیرون از خانه غریب بودیم ولی خیلی جنگنده بودیم.

اکبرپور در مورد تیم محبوبش، استقلال تهران گفت: بعد از اینکه فرهاد مجیدی از تیم‌مان از نظر شخصیتی در سرپایینی قرار گرفتیم. آن شخصیت ناصر حجازی و منصور پورحیدری را فراموش کردیم و رفتیم سراغ حواشی. ما قبلا در مورد رقیب این صحبت‌ها را می‌کردیم ولی آنها در آرامش کارشان را کردند و جام‌شان را گرفتند و ما با تشنج خودمان جام را از دست دادیم.

او در مورد فصلی که استقلال تهران با جواد نکونام داشت عنوان کرد: من سر استراماچونی می‌گفتم لطف کنید الکی کسی را اسطوره نکنید. بعد دیدید چه بلاهایی سر تیم آورد. سر شفر گفتم الکی مجسمه تیم را نسازید. الان هم می‌گویم کسی را گُنده نکنیم! به نایب قهرمان جام نمی‌دهند ما هم لیگ را دادیم رفت و هم حذفی را. می‌توانستیم در حذفی باشیم همان‌طور که سپاهان چسبید به جام حذفی و شرایط قهرمانی دارد.

اکبرپور در انتقاد به نکونام‌ گفت: این‌ها همه‌اش بهانه است. بیایید لول خودمان و صحبت‌هایمان را بالاتر ببریم. انقدر با رسانه‌ها و پیشکسوتان درگیر نشویم. باید احترام پیشکسوتان را نگه داریم. شما بازیکن ملی بودی و باید احترامت را در زمینه ملی نگه دارم اما اگر کسی در باشگاه استقلال یک بازی بیشتر از تو کرده باید احترامش را نگه داری. امیدوارم این‌همه تشنج تمام شود.

او در واکنش به حرف‌های سمیعی در برنامه فوتبال برتر گفت: من یک گلایه هم از سرپرست استقلال دارم. این مدلی در رسانه ملی صحبت کردن اصلا قشنگ نیست. من گفتم کسانی را بیاورید که فوتبالی باشند. کسی که در زمینه حقوقی کار می‌کند اصلا سواد فوتبالی ندارد. چرا علی دایی‌ها و کریم باقری‌ها از فوتبال کنار رفتند؟ به خاطر همین حواشی و بی‌احترامی‌هاست. دوست داشتم جواد نکونام قبل از پایان لیگ از تمام خبرنگاران و تمام تیم‌ها عذرخواهی کند. من فوتبال زیبایی از استقلال در کل فصل ندیدم.

اکبرپور در پایان راجع به ماندن نکونام عنوان کرد: قطعاً ماندن جواد نکونام به صلاح استقلال است. کار کردن در استقلال خیلی سخت است. بازی کردن در استقلال و پرسپولیس و مربیگری هم یکی، دو لول سخت‌تر از بازی است و الان نکونام دستش آمده. با دعوا و درگیری با مدیریت چیزی درست نمی‌شود. امیدوارم الان در آرامش بازیکنان‌شان را بگیرند. باید به او وقت بدهند و از این وقت استفاده کنند چون هواداران استقلال دوست دارند فوتبال ببینند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز