خبرگزاری کار ایران

زندی: متاسفانه روز ما نبود

زندی:  متاسفانه روز ما نبود
کد خبر : ۱۴۳۱۰۷۰

مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر قزوین گفت: خدا شاهد است که راضی نیستم، باید پرسپولیس را می‌بردیم.

به گزارش ایلنا، شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین، پس از باخت ۲ بر یک این تیم مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه روز ما نبود و توپ‌های ما وارد گل نشد. شرایط بازی به سود ما رقم خورد، با اخراج آقای نعمتی سوار بازی شدیم ولی حرفه ای عمل نکردیم و از موقعیت‌های خود بهره کافی را نبردیم. به هر دو تیم به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم و به نظرم هواداران لذت بردند.

او ادامه داد: من واقعا از نتیجه راضی نیستم، واقعا به خاطر اینکه با پرسپولیس بازی کردیم نمی‌گویم؛ از نتیجه راضی نیستم و به شدت نارحتم. 

زندی درباره توقع خود از تیم شمس‌ آذر نیز گفت: بحث توقع نیست، بحث نتیجه است. گاهی روزی اتفاقاتی می‌افتد که شما سوار بازی می‌شوید و باید در آن روز ببرید که متاسفانه نشد.

او درباره اخراج سعید دقیقی سرمربی تیم شمس‌آذر نیز توضیح داد: اعتراض ایشان به خاطر گل نبود چون توپ کاملا وارد دروازه شد، ایشان به دلیل اوتی که انداختند اعتراض داشت. آقای ترابی در آفساید بود و آنها توپ را به وینگر خود انداختند که بازیکن پرسپولیس زمین خورد و همان توپ به آقای ترابی رسید. در نتیجه همان توپ کرنر شد و گل به ثمر رسید.

زندی در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی چنین عملکردی از تیم شمس‌آذر در فصل جاری را داشت؟ اظهار کرد: خدا شاهد است که من اصلا از ابتدای فصل دغدغه‌ای برای ماندن در لیگ نداشتم. هزینه کل تیم ما از بازیکنان گرفته تا کادرفنی، کادر پزشکی و ... چیزی حدود ۷۲، ۷۳ میلیارد است. با این حال ما از روز اول می‌دانستیم که در لیگ می‌مانیم و لقمه گلو گیری برای رقبا هستیم. خدا شاهد است که من امروز از نتیجه‌ای که رقم خورد اصلا راضی نیستم و باید می‌بردیم. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز