خبرگزاری کار ایران

اوزونیدیس: از نتیجه بازی راضی نیستم / شانس های زیادی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم

اوزونیدیس: از نتیجه بازی راضی نیستم / شانس های زیادی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم
کد خبر : ۱۴۲۱۶۱۸

سرمربی گل گهر گفت:اگر تیمی شایسته پیروزی بود ما بودیم ولی یک گل خیلی راحت خوردیم

به گزارش ایلنا، مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر بعد از تساوی تیمش مقابل شمس آذر به نشست خبری رفت و صحبت هایی را درباره شرایط این مسابقه انجام داد.

او در ابتدا گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم؛ اگر تیمی شایسته پیروزی بود، ما بودیم. یک گل خیلی راحت خوردیم اما کنترل بازی را در دست گرفتیم و شانس های زیادی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم.

سرمربی گل گهر در ادامه به داوری مسابقه پرداخت و بیان کرد: چطور است که تمام تصمیمات سرنوشت ساز در بحث داوری به ضرر ما است؟ این صحبتی که می‌کنم برای هردو تیم است و فقط برای تیم من نیست. وقتی یک صحنه هند به این واضحی وجود دارد، چطور آن را نمی گیرند. از 60 متری مشخص بود و ما دیدیم، داور هم نزدیک بود. نمی گویم که این پنالتی حتما گل می شد، اما وقتی مشخصا پنالتی است، باید گرفته شود. هر بازی و همیشه اینگونه است و داوری ها به ضرر ما است.

اوزونیدیس در ادامه افزود: اگر در لیگ ایران VAR وجود داشت، نتایج و جدول خیلی فرق می کرد. می خواهم به بازیکنان تبریک بگویم از دقیقه یک تا دقیقه آخر تلاش کردند. در چنین بازی هایی که شانس های را از دست می دهید، ممکن است بازی را ببازید. پس همانقدر که ناراحتیم برنده نشدیم، باید خوشحال هم باشیم که بازنده نیستیم.

سرمربی یونانی شاغل در لیگ ایران تاکید کرد: وقتی شما بیرون از خانه بازی می کنید و شانس های زیادی را برای گلزنی درست می کنید و فقط یک گل می زنید ، این واقعیت های فوتبال است. حالا راهمان را ادامه می دهیم تا ببینیم در آینده چه می شود.

اوزونیدیس افزود: گلزاری 4 اخطاره بود و نتوانست بازی کند. همانطور که ما علیزاده را هم برای بازی بعدی از دست دادیم.

سرمربی گل گهر در پایان گفت: من درباره VAR وقتی حرف می زنم درباره همه تیم ها می گویم. ما به عنوان سرمربی و بازیکنان هم اشتباه دارند اما داوران باید کمترین اشتباه را داشته باشند. وقتی یک هند واضح پنالتی اتفاق می افتد، نمی دانم چه بگویم. ما هم اشتباه داشتیم و موقعیت هایی را از دست دادیم، اما وقتی چنین شانس واضحی را داریم و پنالتی نمی گیرند، عجیب است. داور باید تصمیم درست را بگیرد. همانطور که می دانید اختلاف بین یک و سه امتیاز بسیار است. ما نمی توانیم چیزی را عوض کنیم اما باید حواسمان بیشتر جمع باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز