خبرگزاری کار ایران

انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در مسیر تلاش و افتخارآفرینی

انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در مسیر تلاش و افتخارآفرینی
کد خبر : ۱۳۷۵۵۳۶

جلسه هم اندیشی انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور، روز جمعه مورخ ۱۶ تیرماه سال جاری به میزبانی تهران و در سالن آمفی تئاتر سرای محله ساعی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا،تورج عنصری رییس انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر گفت:  نشست مذکور با حضور ۵۰ نفر از مسئولین بخشهای مختلف این دو انجمن و به منظور ارزیابی عملکرد گذشته و همچنین بحث و تصمیم گیری درباره برنامه های آینده این تشکیلات برگزار شد.

عنصری ادامه داد: این نشست نتایج پرباری به همراه داشت. در بخش توسعه همگانی مقرر شد، در کنار اجرای برنامه کوهنوردی خانوادگی،  طرح تشکیل کلاسهای رایگان آموزشی با استفاده از فضای مفرح و نشاط آور پارکها با جدیت دنبال و عملی شود.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی در شهرها و روستاهای کشور موجب کاهش فعالیت های بدنی و به طبع آن کاهش نشاط اجتماعی و یا معضل های رشد سلامتی در ابعاد جسمی و روحی می گردد، لذا در این نشست درباره راهکارهای توسعه اماکن ورزشی در مناطق محروم کشور بحث و تبادل نظر به عمل آمد‌. در همین راستا مقرر شد طی روزهای آینده با استفاده از ظرفیتهای موجود و همچنین جذب کمکهای مردمی، یکی از باشگاه ورزشی روستایی در استان لرستان تجهیز شود.

عنصری در پایان یادآور شد: در این نشست همچنین درباره لزوم اجرای تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی بین فدراسیون های مختلف ورزشی با انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور و همچنین شرکت اسپرت آرتین صحبتهایی مطرح و پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است در نشست هم اندیشی انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور اعضای هیات رئیسه، کمیته فنی و برخی مسولین کمیته ها از جمله؛ لطفی، سلیمانی، ساجدی، محمد پوری، کمالزاده، سالاروند، براتی، کیمیایی، کاشی، رجبی، فرهنگیان، شایان لطفی و خانمها محمدیان و  محمدی شرکت داشتند.

گفتنی است در پایان این جلسه از کمیته های فعال با اهداء لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز