خبرگزاری کار ایران

قدمی: در تیم ملی ماندگار شدم/ هدفمان قهرمانی است

قدمی: در تیم ملی ماندگار شدم/ هدفمان قهرمانی است
کد خبر : ۱۳۷۱۸۲۹

کاپیتان تیم ملی والیبال زیر ١٦ سال دختر ایران گفت: با این‌که از مسابقات کشوری خط خوردم اما با ادامه تلاش‌هایم از طرف یکی از مربیان به فدراسیون معرفی و پس از ارزیابی در تیم ملی ماندگار شدم و حالا کاپیتان هستم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختر آسیا از 10 تا 17 تیر به میزبانی شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران که برای حضور شایسته در این رقابت‌ها تمرینات خود را از اواخر سال 1401 آغاز کرده است امروز (دوشنبه پنجم تیر) آخرین تمرین خود را در تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.

معصومه قدمی کاپیتان تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران پس از این تمرین اظهار کرد: با این‌که از مسابقات کشوری خط خوردم اما با ادامه تلاش‌هایم از طرف یکی از مربیان استانی به فدراسیون معرفی و پس از ارزیابی در تیم ملی ماندگار شدم و حالا کاپیتان هستم.

وی ادامه داد: طی این مدت انگیزه خود را از دست ندادم و هر روز بیشتر از دیروز تلاش ‌کردم. در شهر ساری تمرین می‌کردم که امکاناتش برای ورزش والیبال بد نیست اما خیلی خوب هم نیست. همیشه به بالاترین رده‌ها فکر می‌کنم و به دنبال پیشرفت هستم.

قدمی درباره تمریناتشان توضیح داد: در تیم ملی دریافت‌کننده قدرتی هستم و روزی دو بار تمرین داریم. همه بازیکنان صد در صد توان خود را می‌گذارند. اردوهای تدارکاتی بسیار در عملکردمان موثر بود و با کسب تجربه بهتر هم شدیم.

وی با تاکید بر این که بازیکنان در مسابقات زیر 16 سال آسیا تمام تلاش خود را خواهند کرد، گفت: ژاپن یکی از تیم‌های خوب این مسابقات است اما تیم ایران تنها به برد فکر می‌کند و به دنبال قهرمانی است.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران ساعت 17 امروز کمپ تیم‌های ملی زنان را ترک می‌کند تا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی چین شود و اردوی هفتم این تیم در شهر هانگژو ادامه خواهد یافت و از دهم تیرماه نیز در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر می‌شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز