خبرگزاری کار ایران

دستورالعمل برگزاری مسابقات آکادمی‌های دختر کشور

دستورالعمل برگزاری مسابقات آکادمی‌های دختر کشور
کد خبر : ۱۳۶۲۲۸۷

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای دستورالعمل برگزاری مسابقات والیبال آکادمی های دختر کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد، مسابقات والیبال آکادمی‌های دختر کشور را با ( رده سنی زیر 18 سال ) در ( تیر – مرداد ماه ) سالجاری برگزار کند.

این مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ برگزار خواهد شد و هر تیم مجاز به ثبت قرارداد حداکثر 20 بازیکن است که در هر مرحله می‌تواند حداکثر 14 بازیکن را به خدمت بگیرد (حداکثر 3 بازیکن  متولد 11/10/84 تا 10/10/85 + 11 بازیکن متولد 11/10/1385 و به بالا ) و یک مربی، کمک مربی و سرپرست تیم‌ها را همراهی خواهد کرد.

مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو باشند و بازیکنان نیز بایستی ساکن ، دانشجو یا دانش آموز استان مربوطه باشند.

مسابقات مرحله مقدماتی با حضور 48 تیم در 8 منطقه ( هر منطقه 6 تیم ) بصورت دوره ای برگزار خواهد شد و در پایان مرحله مقدماتی از هر منطقه دو تیم رتبه اول و دوم به مرحله بعد مسابقات صعود می‌کنند تا با قرار گرفتن در 4 گروه 4 تیمی رقابت‌های خود را ادامه دهند. (رفت و برگشت طبق جدول گروه بندی مرحله دوم)

در پایان مرحله دوم نیز رتبه های اول و دوم 4 گروه، به مرحله MW صعود می‌کنند، که این بازی‌ها تا اتمام مسابقات به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد.

تیم‌های بازنده در مرحله اول به عنوان تیم‌های دسته سه، 8 تیم بازنده در مرحله دوم به عنوان تیم‌های دسته دو و 8 تیم صعود کننده به مرحله پایانی نیز به عنوان تیم‌های دسته یک آکادمی‌های دختر کشور(زیر 18 سال) در سال آینده خواهند بود.

مبلغ ورودی فدراسیون و زمان  برگزاری مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد و ارائه معرفی نامه و تائیدیه از هیأت استان مربوطه، اصل شناسنامه عکسدار، کارت ملی بازیکنان و کادر فنی، اصل کارت مربیگری مربی و کمک مربی، عکس پرسنلی جدید 4×3  اعضای تیم، ارائه مدرک سکونت، کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل که به تأیید، مهر و امضاء آموزش و پرورش شهرستان رسیده باشد و کارت بیمه ورزشی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌ تیم‌ها در سامانه ملی فدراسیون والیبال توسط هیأت استان است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز