خبرگزاری کار ایران

تلاش الهلال برای جذب رقیب رونالدو؛

بزرگترین پیشنهاد تاریخ فوتبال پیش روی مسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۶۰۶

فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی، پیشنهادی را که برای اولین بار توسط مارکا فاش شد، تایید کرد.

به گزارش ایلنا، فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مطرح ایتالیایی اطلاعاتی را که نشریه مارکا مدعی شده بود، گزارش داد. رومانو اطلاعات بیشتری از پیشنهاد تاریخی به لیونل مسی را منتشر کرد.

برخلاف تصورات این پیشنهاد از سوی پاری سن ژرمن و بارسلونا نیست. گزینه سوم الهلال عربستان است که معتبرترین باشگاه این کشور است. آن‌ها پیشنهاد دهان پرکنی به لئو مسی دادند که دستمزدش به ازای هر فصل 400 میلیون یورو است!

الهلال یک باشگاه تحت کنترل دولت عربستان سعودی است که حاضر است چنین مبلغی را به مسی بپردازد؛ رقمی که بزرگترین مبلغ دریافتی یک فوتبالیست در تاریخ خواهد بود. البته این پیشنهاد بدون در نظر گرفتن مالیات است.

پیشنهادی تهدید آمیز برای رونالدو

این 400 میلیون یورو در واقع کریستیانو رونالدو را شکست می‌دهد. او بار دیگر با لیونل مسی رقابت خواهد داشت. ستاره پرتغالی با 200 میلیون یورو راهی النصر عربستان شد و در صورت پذیرش مسی، ستاره آرژانتینی دوبرابر او دستمزد دریافت می‌کند.

اولویت اصلی مسی ماندن در اروپا است و بارسلونا آرزوی بازگرداندن لئو مسی را دارد اما هنوز پیشنهاد مشخصی به او ارائه نشده است. همچنین، پاری سن ژرمن قبلاً آن پیشنهاد ملموس را به خانواده مسی داده بود اما نه لئو و نه پدرش به این پیشنهاد پاسخ نداده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز