خبرگزاری کار ایران

استراتژی عربستان سعودی برای جذب سوپراستارهای بزرگ دنیای ورزش

استراتژی عربستان سعودی برای جذب سوپراستارهای بزرگ دنیای ورزش
کد خبر : ۱۳۴۱۹۵۸

لیونل مسی یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای ورزش است که باشگاه‌های عربستان سعودی به دنبال جذب آن هستند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی، رقیب دیرینه رونالدو، زمانی که قراردادش با پاری سن ژرمن در تابستان به پایان می‌رسد، با انتقال به عربستان سعودی مرتبط شده اما او هنوز برنامه‌های خود را نهایی نکرده است. شاهزاده عبدالعزیز مدعی است که به دلیل آمدن رونالدو، اکنون 137 کانال در سراسر جهان لیگ حرف‌ای عربستان را پخش می‌کنند.

شاهزاده عبدالعزیز در صحبت با اتلتیک پیش از گرندپری این هفته عربستان سعودی گفت: "ما یک استراتژی داریم و این استراتژی، حمایت از باشگاه نام دارد. ما در سال 2019 با باشگاه‌ها شروع کردیم، زیرا دیدیم که پتانسیل زیادی در باشگاه‌ها وجود دارد، اما ساختار آن به روش درستی انجام نشده است. فوتبال در داخل عربستان در جای درستی ساخته نشده بود.

دولت به بسیاری از بودجه‌ها برای حضور باشگاه‌ها در سطح بالا یارانه می‌دهد تا مطمئن شود که بینندگان خوب و فوتبال خوبی برای مردم داریم تا آن صنعت را در کشور رشد دهند و این ورزش شماره یک در عربستان است. این امکان وجود دارد که به یک مکان جدید بیایم و توسعه ورزش را رشد دهیم، و ما این را دیدیم که با آمدن رونالدو چگونه این جذابیت در سراسر جهان اتفاق افتاد.

من به شما یک مثال می‌زنم، فقط با آمدن رونالدو، ما 137 کانال در سراسر جهان داریم که لیگ عربستان را پخش می‌کنند. ما در ابتدا این را می‌خواستیم، اما آن‌ها گفتند که علاقه‌ای به آن ندارند، اما از زمانی که یک بازیکن آمد، اکنون در سراسر جهان مسابقات پخش می‌شود."

شاهزاده عبدالعزیز معتقد است که لیگ برتر عربستان رقابتی‌تر از آن چیزی است که مردم فکر می‌کنند. او افزود: "فکر می‌کنم لیگ قدرتمندی داریم، لیگی آسان برای بازی کردن نیست و برخی از بازی‌ها را دیده‌اید که رونالدو با تیم‌های دیگر بازی می‌کند و تیم‌ها در موقعیت خوبی هستند تا فوتبال واقعاً خوبی را به نمایش بگذارند. ما هنوز در حال توسعه هستیم و همانطور که گفتم، هرکسی که می‌خواهد برای کمک به ما در این سفر بیاید، به او خوش آمد می‌گوییم."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز