خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم مسی: جدایی یا تمدید با افزایش دستمزد؟

وضعیت مبهم مسی: جدایی یا تمدید با افزایش دستمزد؟
کد خبر : ۱۳۴۱۰۸۰

مسی می‌خواهد با پاری سن ژرمن تمدید کند اما پس از موفقیت در جام جهانی، حقوق و دستمزدش تغییر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، وضعیت تمدید قرارداد لیونل مسی از ژانویه تغییر کرده است. اکنون آنطور که قبل از جام جهانی 2022 به نظر می‌رسید، نه قریب الوقوع و نه آسان در نظر گرفته نمی‌شود.

خواسته‌های مالی مسی پس از قهرمانی در این مسابقات تغییر کرده است. پدر و ایجنت او با مدیران پاری سن ژرمن از جمله لوئیس کامپوس ملاقات کردند، اما توافقی حاصل نشد و دو طرف توافق کردند که در آینده نزدیک دوباره با هم ملاقات کنند.

حذف پاری سن ژرمن به دست بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی نیز کمکی نکرده است. مسی و اطرافیانش قصد دارند به طور کامل فکر کنند که او بعد از تابستان، زمانی که قراردادش به پایان می‌رسد، کجا بازی خواهد کرد.

تمدید او بستگی به پروژه‌ای دارد که پی اس جی می‌تواند پیشنهاد دهد. مسی فعلاً به علاقه عربستان سعودی توجهی ندارد.

پدر مسی روز سه‌شنبه در ریاض پایتخت عربستان سعودی بود، اما او این کار را فقط برای گفت‌وگو درباره موضوعی مربوط به مهد کودک‌ها با وزارت ورزش این کشور انجام داد.

پاری سن ژرمن چه پیشنهادی به لیونل مسی می‌دهد؟

با این اوصاف، آینده نیمار همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا پاری سن ژرمن می‌خواهد علیرغم اینکه قراردادش تا سال 2025 اعتبار دارد، او را از لیست خارگ کند.

در مورد اینکه کریستوف گالتیه بعد از حذف لیگ قهرمانان اروپا بماند یا نه، تردید وجود دارد و مسی نگران این است که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا پاری سن ژرمن نیاز به تقویت تیم خود دارد.

مانع دیگر بحث فیرپلی مالی است.  یوفا پیش از این به باشگاه فرانسوی هشدار داد که آن‌ها باید دستمزد خود را برای فصل 2023/24 کاهش دهند.

در همین حال، پاری سن ژرمن تاکید کرد که سرمایه لازم برای تمدید قرارداد مسی را دارد اما مشخص نیست که تحت چه شرایطی می‌توانند این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز