خبرگزاری کار ایران

شهدادنژاد: اطراف ورزشگاه شالیزار را آتش زدند/ حلقه چه ربطی به جادوگری دارد؟

شهدادنژاد: اطراف ورزشگاه شالیزار را آتش زدند/ حلقه چه ربطی به جادوگری دارد؟
کد خبر : ۱۲۷۵۸۸۹

دروزاه‌بان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید حلقه و ارتباط آن با جادوگری را کاملا تکذیب می‌کنم.

آرمان شهدادنژاد در گفتگو با ایلنا، پیرامون شرایط برگزاری مسابقه مس کرمان و نساجی مازندران همچنین اظهار نظر علیرضا فغانی درباره دود پیرامون ورزشگاه وطنی، اظهار داشت: از ابتدای مسابقه یک دودی فضای اطراف ورزشگاه را فراگرفته بود، فکر نمی‌کنم که فقط به دلیل استعمال سیگار یا شرجی هوا بوده باشد.  جمعیت حاضر در ورزشگاه  و  بحث آتش زدن چیزی در اطراف ورزشگاه که به نظرم حاصل از سوختن شالیزارهای اطراف بود باعث ایجاد چنین دودی شده بود. 

وی افزود: ما طبق خواسته کادرفنی پیش رفتیم و فشار خوبی هم روی حریف ایجاد کردیم. با این همه در نیمه دوم آنها به واسطه حضور هواداران نساجی، آنها فشار زیادی روی تیم ما آوردند و بی مهابا حمله کردند. در ضربه کرنر جایی که هماهنگی بین مدافعان در کنترل بازیکنان حریف وجود نداشت، آنها گلزنی کردند.

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان درباره علت تذکر داور به امیرحسین عسگری قبل از گل نساجی و برهم خوردن تذکر این تیم، عنوان کرد:  بازیکن ما مصدوم شد. آقای فغانی برای پیگیری قضیه بالای سر او حاضر شد، متوجه انگشترش شد و خواست که آن را خارج کند. امیرحسین عسگری هم بلافاصله آن را کنار حوله من قرار داد که یکسری گفتند این بحث جادوگری بوده است و که کاملا تکذیب می‌کنم. در حالی که او انگشترش را با چسب استفاده می‌کرد؛ اما به خاطر شرجی هوا چسب آن از روی انگشتر برداشته شد و دیده می شد. تا خواسته داور اجرا شود و عسگری دوباره در زمین حاضر شود، طول کشید. این عدم تمرکز پیش از این ضربه کرنر و خروجی که من داشتم باعث شد اشتباه وجود بیاید و اولین گل را از نساجی دریافت کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان درباره تقابل با ذوب‌آهن تصریح کرد: تیم ذوب آهن قابل احترامی است. تیم آنها هفته گذشته مقابل سپاهان پرمهره و قدرتمند به نتیجه مساوی رسیدند که نشان از ظرفیت بالای سبزپوشان دارد. اما ما در خانه خودمان و حتی بازی‌های خارج از خانه نشان دادیم که تیم توانمندی هستیم و برابر حریفان‌مان تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. در بازی قبلی هم به دلیل بحث کم تجربگی و جوانی بازی را واگذار کردیم بنابراین دنبال سه امتیاز مسابقه ذوب‌آهن هستیم. ما با تمام توان و قدرتمان می‌آییم که انشاالله با تمام سه امتیاز بگیریم و به هواداران هدیه بدهیم. سعی ما بر این است که در فرصت وقفه لیگ هماهنگ تیم بالاتر برود و انشاالله در شروع دوباره، پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز