خبرگزاری کار ایران

توکلی: بدشانسی سراغ مهاجمان مس رفسنجان آمده است/ اشتباهات داوری نتیجه 2 بازی ما را تغییر داد

توکلی: بدشانسی سراغ مهاجمان مس رفسنجان آمده است/ اشتباهات داوری نتیجه 2 بازی ما را تغییر داد
کد خبر : ۱۲۷۳۹۷۲

بازیکن مس رفسنجان معتقد است مهاجمان تیمش با سابقه آقای گلی در لیگ برتر مشکل خاصی ندارد و فقط به دلیل بدشانسی نتوانسته‌اند، موفق باشند.

شاهین توکلی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت تساوی مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه در این بازی میزبان بودیم، دنبال کسب 3 امتیاز و پیروزی به زمین آمده بودیم. 80 دقیقه مسلط بر بازی بودیم و نهایت 10 دقیقه آنها فرصت پیدا کردند که جلوتر بیایند. فکر کنم در این مسابقه هم بدشانس بودیم و با وجود ارائه فوتبال با کیفیت نتوانستیم گلزنی کنیم. 

وی در پاسخ به اینکه چرا با وجود موفقیت در فاز دفاعی، در فاز گلزنی تیمش موفق نبوده و تنها یک گل در فصل بیست و دوم لیگ برتر به ثمر رسانده است، افزود: بچه‌های خط حمله ما سال‌هاست در لیگ ایران حضور دارند و شناخته شده هستند. آنها بازیکنان توانمندی هستند و حتی سابقه آقای گلی دارند. اما در فوتبال گاهی اوقات بدشانسی به سراغ بازیکنان می‌آید. از آنجا که ما 20 موقعیت ایجاد می‌کنیم، گردش توپ مناسبی داریم،  جای نگرانی ندارد وجود ندارد. انشاالله در بازی‌های بعدی با تمرکز بیشتر در موقعیت‌های پایانی میزان گل‌های تیم هم افزایش پیدا می‌کند. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره تاثیر داوری در نتایج تیمش گفت: در 2 بازی اول اشتباهاتی به ضرر تیم ما رخ داد. در بازی نساجی پنالتی تیم ما گرفته نشد. گل آنها در شرایط آفساید به ثمر رسید. به نوعی نتیجه بازی عوض شد. مسائلی که به نظرم عجیب بود. در بازی با گل‌گهر هم 2 پنالتی ما گرفته نشد. ضمن اینکه موقعیت زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. این مسائل را بر حسب صحبت‌های کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی بیان می‌کنم. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان، در پاسخ به اینکه آیا انتقال محل تمرینات تیمش از تهران به رفسنجان برای آنها سخت نیست، گفت: بالاخره نمی توانم بگویم شرایط ایده‌آل است و دوری از خانواده برای بازیکنان آسان نیست و شاید شرایط کمی سخت باشد. اما بازیکنان تحت قرارداد مس رفسنجان هستیم و طبق وظیفه‌مان عمل می‌کنیم.

وی درباره حضور بانوان و خانواده‌ها در تمرین مس رفسنجان تصریح کرد: حضور هواداران بانو در تمرینات ما خیلی خوشایند بود. این مسئله به نظرم نمود کار فرهنگی در فوتبال است و حتی می‌تواند در با ادامه حضورشان در ورزشگاه‌ها، فرهنگ ورزشگاه را تغییر بدهند و این مسئله تاثیر مثبتی دارد. وقتی خواهران و مادران ما در ورزشگاه حاضر باشند و بازی مان راتماشا کنند، قطعاً انگیزه بازیکنان هم برای بروز توانایی‌شان افزایش پیدا می‌کند.

توکلی درباره تقابل تیمش با فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر، تصریح کرد: بازی در اهواز شرایط خاص خودش را دارد. این بازی سختی است و احساس می‌کنم تیم ما قالب‌تر باشد چرا که در این بازی دنبال 3 امتیاز و اولین پیروزی هستیم. مجید علیاری یکی از بازیکنان خوب تیم ما بود که به دلیل یکسری شرایط امکان ادامه حضورش در مس رفسنجان را نداشت و برای او در ادامه فوتبالش آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز