خبرگزاری کار ایران

اتهامات جدید در پرونده شکایت از مدافع منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۰۰

دادگاه محاکمه بنجامین مندی، مدافع منچسترسیتی آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، بنجامین مندی، بازیکن فوتبال منچسترسیتی در «اتاق‌های وحشت» در عمارت بزرگ خود که قربانیان معتقد بودند نمی‌توانستند از آن فرار کنند، به زنان تجاوز کرده است.

هیئت منصفه دادگاه چستر روز دوشنبه اعلام کرد، مدافع ملی پوش 28 ساله فرانسوی از ثروت و شهرت خود سوء استفاده کرد تا زنان را به خانه‌اش در چشایر بکشاند و به آن‌ها تجاوز کرد.

دادگاه شنیده است که او با بسیاری از زنان، اغلب با کمک "هماهنگ کننده" خود، لوئیس ساها ماتری، 41 ساله، معروف به ساها، که در کنار او به اتهامات متعدد تجاوز و خشونت جنسی محاکمه می‌شود، در کلوپ‌های شبانه منچستر ملاقات کرده است.

این دو متهم هستند که نسبت به 13 زن جوانی که گفته می‌شود به آنها حمله کرده‌اند "بی تفاوتی بی رحمانه" نشان داده‌اند. دادگاه شنید که تسخیر جنسی زنان جوان به یک بازی برای آن‌ها تبدیل شده بود.

تیموتی کری، دادستان پرونده، به هیئت منصفه گفت مندی یک فوتبالیست "معقول مشهور" در زمان تخلفات بود و با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شده بود. در ژوئیه 2021، ساها به یک زن پیشنهاد داد که به‌جای شیفت کاری در یک کلوپ شبانه، برای شرکت در مهمانی با یکی از دوستانش در خانه مندی پول بدهد. این زن بعداً به پلیس گفت مندی به او تجاوز کرده است.

دو تن از زنان به پلیس گفتند که در عمارت چند میلیون پوندی مندی، جایی که او مهمانی‌های بزرگی برگزار می‌کرد، تخلفات زیادی صورت گرفته است. پنج نفر گفتند که فقط توسط مندی و شش نفر فقط توسط ساها مورد تجاوز یا خشونت جنسی قرار گرفته اند. این دو تمامی 22 اتهام وارد شده به خود را رد می کنند.

گفته می‌شود که جنایات ادعا شده توسط مندی در عمارت او در روستای موترام سنت اندرو، در نزدیکی مکلسفیلد، بین اکتبر 2018 و 2021 رخ داده است. برخی از زنان به پلیس گفتند که این دو در بدو ورود تلفن هایشان را از دسترس خارج کردند.

یکی از زنان که کری او را «متضاد با یک گروه فوتبال» توصیف کرد، گفت که مندی پس از اینکه برای ملاقات با فوتبالیست دیگری به خانه اش رفت، سعی کرد به او تجاوز کند.

محاکمه بازیکن منچسترسیتی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز