خبرگزاری کار ایران

آرتا: برای برد به اهواز می‌رویم/ شرایط باشد در گل‌گهر ماندگار می‌شوم

آرتا: برای برد به اهواز می‌رویم/ شرایط باشد در گل‌گهر ماندگار می‌شوم
کد خبر : ۱۲۲۴۸۰۴

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: پایان فصل اگر شرایط خوبی ایجاد شود در این تیم ماندگار می‌شوم.

علیرضا آرتا در گفتگو با ایلنا،‌ پیرامون شرایط گل‌گهر سیرجان در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت:  شرایط خیلی خوبی داشتیم. در این تعطیلات کادر فنی به خوبی تمرینات تیم را زیر نظر دارد و آمادگی بدنی خودمان را حفظ کردیم. چند بازی دوستانه خوب داشتیم که در شرایط بازی قرار داشته باشیم.

وی در خصوص تقابل با فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، عنوان کرد: تقابل با فولاد در هفته بعدی لیگ برتر و روحیه خوب این تیم بابت لیگ قهرمانان آسیا 2022، عنوان کرد:  فولاد تیم خیلی خوبی است. بابت نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. در دور رفت مقابل فولاد با بدشانسی روبرو شدیم. آن بازی در دقایق ابتدایی ۱۰ نفره شدیم؛ اما روی بازی ما تاثیر منفی نداشت. از همان دقایق ابتدایی بازی پرفشاری را مقابل فولاد ارائه دادیم. منتهی متاسفانه توپ‌های ما به گل نرفت.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر تصریح کرد: امیدوارم هوای شرجی اهواز روی بازی ماتاثیر نداشته باشد. ما بیشتر تمرینات‌مان در ظهر برگزار کردیم که بدنمان برای این مسابقه آماده باشد. با تمام احترامی که به فولاد قائلیم،  برای نتیجه گرفتن به اهواز می‌رویم.

آرتا در پاسخ به اینکه رقابت سختی میان بازیکنان گل‌گهر برای جلب نظر امیر قلعه‌نویی و قرار گرفتن در ترکیب اصلی، وجود دارد،‌ عنوان کرد: بله درست است. خداراشکر تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد. همین موضوع کار را برای کادر فنی و پیدا کردن ترکیب مورد نظر سخت می‌کند. با  حال در گل‌گهر همه یک دل هستیم. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. فقط برای همه‌ی بازیکنان، کسب نتیجه تیم و شادی دل مردم خوب سیرجان مهم است. 

وی درباره میزان دریافتی‌اش از گل‌گهر سیرجان گفت: باشگاه گل‌گهر یکی از حرفه ای ترین باشگاه‌های ایران است. بدون شک، همیشه به قرار دادهای بازیکنان در زمان ممکن پایبند بوده است. به همین خاطر از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنیم.

بازیکن گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: قرار دادم در پایان فصل تموم می‌شود. پایان فصل اگر شرایط خوبی ایجاد شود در این تیم ماندگار می‌شوم.

آرتا با اشاره به نتایج مس کرمان در لیگ دسته یک، اظهار داشت: در حوزه ورزش استان کرمان در حال رشد است و انشاالله در چند سال آینده قطب ورزش ایران خواهد شد. آرزو می‌کنم تیم بزرگ مس کرمان امسال به لیگ برتر صعود کند تا دل من و تمام مردم کرمان شادتر باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز