خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: جو آزادی روی هنانوف تاثیرگذار بود/ با شانس کمتر برای لیگ می‌جنگیم

گل‌محمدی: جو آزادی روی هنانوف تاثیرگذار بود/ با شانس کمتر برای لیگ می‌جنگیم
کد خبر : ۱۲۱۷۱۹۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید جو سنگینی که در ورزشگاه وجود داشت، روی هنانوف اثر گذاشته بود اما از لحاظ فنی با توجه به مهره‌های خوب و سرعتی حریف دیگر لازم نبود در خط دفاعی تعویض کنیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و از دست رفتن دومین جام فصل برای سرخ‌پوشان اظهار داشت: نتیجه ناامید کننده ای بود و در حضور تماشاگران‌مان نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: زیاد نمی توانم درمورد بحث‌های فنی صحبت کنم زیرا این باخت برای ما خیلی بد بود. خیلی به این برد احتیاج داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از این مرحله عبور کرده و شادی را به هواداران مان هدیه کنیم. از این بابت واقعا ناراحت و غمگین هستیم.  شرمنده آنها هستیم  و زیاد نمی‌توانم درمورد بازی صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌های خوبی زدیم و بازی به نسبت خوبی در نیمه اول داشتیم اما از آن طرف گل‌های خیلی بدی خوردیم. هم اشتباهات فردی داشتیم و هم گل استثنایی خوردیم. به هر صورت روند بازی به نفع تیم حریف شد و از اشتباهات ما  خیلی خوب استفاده کردند. به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم زیرا امروز تیم شایسته‌ای نشان دادند. در ادامه هم برای جبران نتیجه هر مهر‌ه‌ای داشتیم درون زمین گذاشتیم.

گل محمدی با ارزیابی عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: زیاد نمی‌توان درمورد بازی صحبت کرد اما در صحنه آخر داور می‌توانست پنالتی بگیرد اما بازهم باید درمورد آن بحث شود. خیلی خودم مطمئن نیستم اما آنچه بعد از بازی در دوربین‌های تلویزیون دیدم توپ به دست مدافع حریف برخورد کرد. 

وی افزود: با توجه به این شکست درمورد بازی نمی‌توان زیاد صحبت کرد. باید سعی کنیم خودمان را به ویژه از لحاظ روحی آماده کنیم. شاید این روزهای سخت یک جورهایی قابل پیش بینی بود. باید تیم را بسازیم و با صبوری، بیشتر کار کنیم. در لیگ هم شانس ما نسبت به تیم استقلال کمتر است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم و نباید ناامید شویم. همچنان باید به آینده امیدوار باشیم و باید به این مسائل فکر کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار  که چرا با وجود عدم تمرکز به هنانوف بازی داد، عنوان کرد: در نیمه دوم پس از گل عقب افتادن سعی کردیم مهره های هجومی را به کار بگیریم و درست نبود از از نفرات دفاعی استفاده کنیم. ضمن اینکه از وحدت بازی‌های خیلی خوبی دیدیم.  در این مسابقه هم با توجه به مهره‌های سرعتی تیم حریف سرعت وحدت می‌توانست به ما کمک کند. 

وی افزود: او بازیکن جوانی است و شاید جو سنگینی که در ورزشگاه وجود داشت، روی هنانوف اثر گذاشته بود اما از لحاظ فنی با توجه به مهره‌های خوب و سرعتی حریف دیگر لازم نبود در خط دفاعی تعویض کنیم.

سرمربی پرسپولیس درمورد  دلیل استرس و بدون تمرکز بودن بازیکنان پرسپولیس و توپ لو دادن آنها در دقایقی از این مسابقه گفت: هرچه بخواهیم الان درمورد این مسائل صحبت کنیم بیشتر برداشتی که از آنها می‌شود، توجیه باخت است. بازیکنان ما مشکلات زیادی داشتند و سختی‌های زیادی را تحمل کردند. همه ما می دانیم چه وضعیتی از قبل داشتیم. زیاد نمی‌توان درمورد این مسائل صحبت کرد. باید بیشتر تلاش کنیم و باید خودمان و پرسپولیس را بسازیم. باید امیدوارانه کار را ادامه بدهیم. این کاری است که باید انجام بدهیم.

گل محمدی درباره اینکه در طول فصل بارها گلایه و استعفاء کرد و باید باخت پرسپولیس را به پای خستگی بازیکنان گذاشت یا اتفاقاتی که در طول فصل برای خودش رخ داد، عنوان کرد: جام حذفی، جام اشتباهات است. هر تیمی کمتر اشتباه کند یا اشتباه نکند، می‌تواند قهرمان شود. مقداری روی گل‌های خورده بی‌تمرکز زدیم. گل دوم آلومینیوم هم واقعا استثنایی بود که  خیلی کم در فوتبال ایران چنین گلی پیدا می‌شود. مجموع این عوامل سبب شد بازی را واگذار کنیم. در صحبت‌هایم گفتم تمام روزهای سخت به نوعی قابل پیشبینی بود و چیزی نیست که بگوییم ظرف یک تا دو روز یا هفته قبل اتفاق افتاد. خیلی کار داریم و باید بیشتر تلاش کنیم تا تیم را بسازیم.

وی درباره اینکه پیش از این گفته بود کادر فنی و باشگاه راجع به جذب بازیکن خیلی هماهنگ نبودند بودند و بازیکنان مدنظر او جذب نشدند و این مسئله چقدر در نتایج امروز پرسپولیس تأثیرگذار بوده است، اظهار داشت: ما بازیکنان مهمی را از دست دادیم و در هر خطی، یک بازیکن از دست‌مان رفت که در سطح تیم ملی بودند. شرایط مالی باشگاه و پنجره بسته اجازه نمی‌داد بازیکنان خوب بگیریم. نمی‌گویم این بازیکنان بد هستند، ضعیف بوده یا مشکل دارند، اما بحث من این است اگر بازیکنی در حد تیم ملی از دست می‌دهید، بازیکنی در همان حد جذب شوند. این اتفاق رخ نداد و بازیکنانی که موجود بود و بودجه باشگاه می‌رسید را جذب کردیم و حتی بازیکنانی گرفتیم که چند ماه پنجره بسته اجازه نداد از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مشکلات این تیم گفت: البته با همه این مشکلات در لیگ برتر و کسب امتیاز خوب عمل کردیم و امتیازات خوبی گرفتیم. از فصل گذشته و در هفته بیست‌وچهارم فکر می‌کنم یک امتیاز هم بیشتر داریم، اما استقلال امتیاز بیشتری گرفته است. ما تلاش زیاد کردیم و هر کاری توانستیم انجام دادیم، اما اینکه تیم الان به این مقطع رسیده که چنین اتفاقاتی رخ داده است، باید موشکافانه‌تر صحبت کنیم. الان بخواهم درباره سختی‌ها و مشکلات تیم صحبت کنم، شاید کسی حرف من را باور نکند و قبول نداشته باشد. هواداران حق هم دارند، چون جام‌های زیادی در سال‌های اخیر دیدند و دوست ندارند که تیم جام نگیرند. با این حال در دوران و تاریخ پرسپولیس، روزهای بد هم وجود داشته و این نبوده است که هر سال تیم جام بگیرد. شاید باز هم همان مقاطع تکرار شود، اما هیچ وقت این تیم با هواداران خوبی که دارد، جا نمانده، خودش را پیدا کرده، مشکلات را برطرف کرده و جنگیده است و ما باید به آینده امیدوار باشیم.

گل‌محمدی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس مقابل بازیکنان آلومینیوم اسامی بزرگ‌تری بودند و هواداران پرسپولیس توقع بیشتری از بازیکنانی دارند که پیراهن این تیم را به تن می‌کنند، اظهار داشت: من هیچ وقت باخت را گردن بازیکنان نمی‌اندازم و اگر تیم مشکل فنی دارد، من آن را قبول می‌کنم. من این بازیکنان را دیدم و با آنها زندگی کردم و می‌بینم که با سختی تلاش می‌کنند و زحمت‌شان را می‌کشند. اگر کمی و کاستی بوده، من باید مسئولیت آن را قبول کنم و مسئولیت مشکلات و سختی‌هایی که هواداران دارند، با من است و بازیکنان کمترین نقش را در این خصوص دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز