خبرگزاری کار ایران

دغدغه اصلی گل‌محمدی برای بازی سرنوشت‌ساز؛

بحران دروازه پرسپولیس در آستانه دربی

بحران دروازه پرسپولیس در آستانه دربی
کد خبر : ۱۲۰۵۱۵۸

در شرایطی که استقلال و پرسپولیس یک هفته تا دربی پایتخت فاصله دارند، اردوگاه سرخ درگیر مشکلات زیادی است که یکی از آنها مربوط به پست دروازه‌بانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت رفت و با شکست 2 بر صفر مقابل این تیم آبادانی فاصله‌اش با استقلال در صدر جدول به شش امتیاز افزایش پیدا کرد تا سرخپوشان بیش از هر زمان دیگری ششمین جام پیاپی را دور از دسترس ببینند.

در شرایطی که رقابت دو تیم به این نقطه رسیده، دربی هفته بیست و سوم که در روزهای پایانی سال قرار است برگزار شود یک شانس مجدد برای بازگشت پرسپولیس به کورس رقابت محسوب می‌شود و سرخپوشان با برتری در این بازی 6 امتیازی می‌توانند دوباره خود را به حریف سنتی و رقیب در قهرمانی نزدیک کنند.

با این وجود مشکلات زیادی در اردوی پرسپولیس وجود دارد که دغدغه‌های مهم یحیی گل‌محمدی هستند و شاید مهم‌ترینش بتوان گفت در پست دروازه‌ است.

حامد لک، گلر شماره یک پرسپولیس در لیگ بیستم برخلاف فصل گذشته عملکرد مطمئنی از خودش به نمایش نگذاشته و به قدری متزلزل ظاهر شد که پس از خروج رادوشوویچ، باشگاه با تاکید کادرفنی به دنبال جذب دروازه‌بان در پنجره زمستانی بود و با احمد گوهری به توافق رسید. اشتباهات لک کار را به جایی رساند که گل‌محمدی در بازی هفته قبل مقابل مس رفسنجان به احمد گوهری در ترکیب اصلی بازی داد تا شاید شوکی که از این بابت به لک وارد می‌شود او را دوباره به روزهای خوبش برگرداند ولی نیمکت نشینی یک هفته‌ای هم اثری نداشت و لک نه تنها خاطرات روزهای خوبش را تکرار نکرده که حتی می‌توان گفت ضعیف‌ترین عملکردش در طول دوران حضور در پرسپولیس را شب گذشته مقابل صنعت نفت به نمایش گذاشت.

لک روی گل اول صنعت نفت مقصر صد در صد بود و توپی که خطر چندانی هم روی دروازه نداشت را با اشتباه در جایگیری و اثرگذاری روی توپ به سمت دروازه تبدیل به گل به خودی کرد و در ادامه روی گل دوم هم واکنش ضعیفی داشت تا چهره اصلی شکست در بازی با صنعت نفت باشد و هواداران او را مقصر رسیدن فاصله با استقلال به شش امتیاز بدانند.

در این شرایط که حامد لک از دوران اوجش فرسنگ‌ها فاصله دارد و گوهری هم مقابل مس عملکرد خیلی ویژه‌ای نداشت، انتخاب دروازه‌بان در دربی دغدغه اصلی این روزهای گل محمدی است و به نظر می‌رسد بیش از هر پست دیگری باید نگران این نقطه حساس و حیاتی در زمین باشد.

پرسپولیس هفته بیست و دوم باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود انتخاب یحیی برای دروازه‌ در این دیدار می‌تواند معمای گلر دربی را حل کند و هرکدام از این دو دروازه‌بان اگر مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان بروند فرصت نمایش خوب در این بازی و فیکس بودن در دربی را از گل محمدی گرفته‌اند و اگر گلر پرسپولیس در این بازی عملکرد ضعیفی داشته باشد میدان دربی را به رقیبش واگذار کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز