خبرگزاری کار ایران

مجیدی: به انتقاد "خیلی‌ها" اهمیت نمی‌دهم / به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم

مجیدی: به انتقاد "خیلی‌ها" اهمیت نمی‌دهم / به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم
کد خبر : ۱۱۹۷۸۲۷

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتور به انتقادات از عملکرد این تیم پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از برتری شاگردانش مقابل تراکتور تبریز درباره مشکلات خط حمله تیمش گفت: برای تیمی که بهترین خط حمله لیگ را دارد، این صحبتی که شما کردید به نظرم تا حدودی بی انصافی است، از عملکرد مهاجمانم خیلی رضایت دارم و امروز هم فوق العاده بودند. برای ما بازی راحتی نبود، تیم تراکتور هم خیلی جنگنده و دونده بود ولی ما سعی کردیم که از فرصت استفاده کنیم و برنده میدان باشیم. به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می گویم. زحمت کشیدند و امروز سه امتیاز خیلی مهمی را به دست آوردیم که خیلی خوشحالم، در مورد نکته ای هم که گفتید ایجاد موقعیت کردیم و می توانستیم به گل های بیشتری هم برسیم ولی متاسفانه از دست دادیم ولی از عملکرد کلی تیم رضایت دارم.

او ادامه داد: فکر نمی کنم تراکتور یک ضربه چارچوب به دروازه ما داشته باشد، تیم ما در کار تیمی امروز فوق العاده بود از عملکرد یکایک بازیکنان راضی هستم.

مجیدی درمورد اینکه خیلی‌ها به کیفیت بازی استقلال ایراد می‌گیرند، گفت: زیاد به این خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. سوال دیگری اگر هست در خدمت هستم. خیلی نیستند، یکسری هستند که شما را به اینجا می فرستند تا شمال سوال بپرسید! برایم مهم نیست.

سرمربی استقلال تهران درباره اینکه مقابل یکی از ضعیف ترین تیم‌های تراکتور قرار گرفت، گفت: من نظر شخصی ام این است که تراکتور تیم بزرگی است و هواداران بسیار خوبی دارد و این پیش بینی را نداشتم که بازی راحتی داریم. تراکتور همیشه تراکتور است، شاید جایگاهش در جدول رده بندی زیاد خوب نباشد اما بازیکنان بسیار خوبی دارند و به نظرم در آینده می توانند نتایج بهتری هم کسب کنند. در قسمت آنالیز هم که گفتید به نظرم برعکس شد، تراکتور برای اولین بار در این فصل با سه دفاع بازی کرد و فکر میکنم که تا حدودی هم موفق بودند ولی آنها تیم بزرگی هستند و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

فرهاد مجیدی درباره اینکه تیمش در این بازی مستحق پیروزی بود یا خیر، گفت: من نظر شخصی ام این است که تیمم مستحق پیروزی بود. بچه هایمان بسیار خوب و باکیفیت بازی کردند و آنچه که از آنها می خواستیم را به بهترین نحو ممکن انجام دادند. از یکایک بازیکنان رضایت دارم و افتخار می کنم که چنین بازیکنانی دارم. اینجا به آنها پیغام میدهم که هیچ چیزی تمام نشده است و ما باید این روندمان را حفظ کنیم که در 17 مسابقه شکست نخوردیم و ان شالله که بتوانیم در ادامه راه هم موفق باشیم... ببخشید 18 هفته... در این 18 هفته شکست نداشتیم.

سرمربی استقلال درمورد اینکه وریا غفوری و ارسلان مطهری در ترکیب ثابت حضور ندارند، گفت: سوال را مطرح کردید و در اول هم خودتان جواب را گفتید، این در حیطه کاری سرمربی است و من تشخیص می دهم که چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی بازی نکند، لازم به توضیح نیست. من بر اساس تفکرات تاکتیکی تیم مان نفرات را چیدمان می کنم. با کادر مشورت میکنیم و بازیکنی که فکر میکنیم شرایط بهتری دارد را استفاده می کنیم و این به این مسابقه و مسابقه بعدی ربطی ندارد. کلا ما سعی میکنیم بازیکنان را بر اساس تاکتیک چیدمان کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز