خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: تمامی بازی ها در نیم فصل دوم مثل فینال است/ محدودیت مالی داریم، بعید است بازیکن جدید بگیریم

گل محمدی: تمامی بازی ها در نیم فصل دوم مثل فینال است/ محدودیت مالی داریم، بعید است بازیکن جدید بگیریم
کد خبر : ۱۱۹۵۷۴۹

سرمربی پرسپولیس می گوید بعید است این تیم بازیکن جدیدی را جذب کند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در مورد این دیدار گفت: از اینکه در این شهر زیبا و زیارتی (مشهد) دارم خوشحالم، شهری که خاطراتی خوبی از مردمش دارم اما خیلی دوست داشتم این کنفرانس در شهر قائمشهر به میزبانی نساجی برگزار می‌شد. بازی مهمی است و اولین دیدار نیم فصل دوم بوده است. ما تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام سعی کردیم خودمان را از نظر روحی روانی آماده این بازی کنیم و به خاطر مشکلات مصدومیت و کرونای بازیکنان، سعی کردیم با نفراتمان تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم.

وی افزود: برای هر دو تیم بازی مهمی است و همیشه نیم فصل دوم بازیها شبیه فینال می‌شود و فکر میکنم بازی فردا هم جذابیت خاص خود را خواهد داشت. آنها تیمی هستند که از لحاظ فیزیکی و روحی روانی تیمی قوی هستند و بازی جذاب و تماشایی دارند.

او در مورد این بازی و هدف تیمش توضیح داد: هر دو تیم بازی راحتی نخواهند داشت و ما هم آماده این بازی هستیم و باتوجه به وضعیتی که وجود دارد، با تمام وجود برای یک بازی خوب می‌رویم و انشالله از نظر عملکرد و نتیجه، سربلند از زمین خارج شویم. کسب سه امتیاز کسب اصلی ماست و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم و بیش ازاندازه باید تمرکز داشته باشیم و بیش از حد معمول دوندگی کنیم و با استفاده از فرصت‌ها، سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات تیمش توضیح داد: پنجره باز است اما ما نتوانستیم تا حالا بازیکنی را بخریم و علت آن محدودیت‌های مالی باشگاه است. قطعا گرفتن بازیکنانی که بالاخره کیفیت دارند، برای تیم ما البته، خیلی سخت بوده و هست و بعید می‌دانم تا آخر شب که چند ساعت مانده، اتفاقی بیفتد. نقل و انتقالات خاصی نداشتیم و مهدی شیری از جمع ما جدا شد که برایش ارزوی موفقیت دارم که زحمت زیادی کشید. توانستیم احمد گوهری را بخریم که یک پرسپولیسی واقعی است و دوست داشت به پرسپولیس بیاید و قراردادش را فسخ کند.

یحیی در مورد غایبان تیمش گفت: ترابی عالیشاه، سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی و عیسی آل‌کثیر غایبان ما هستند و متاسفانه غایب کرونایی هم داریم. نگران تیم هستیم و دکتر تیم و آنالیزور ما هم درگیر کرونا شدند و روزهای پر استرسی داریم اما سعی کردیم رعایت کنیم و تا جایی که توانستیم محدودیت ایجاد کردیم اما این ویروس خیلی خیلی گیرایی و سرایت بالایی دارد و تلاش می‌کنیم بیشترین پروتکل را رعایت کنیم.

او در مورد تمرین آل‌کثیر اظهار داشت: تمرینات او بیشتر اختصاصی بوده و با تیم تمرین نکرده. هنوز فکر می‌کنم به جوابی که خودش باید برسد، نرسیده.

گل‌محمدی راجع به کیفیت زمین باتوجه به احتمال بارش عنوان کرد: شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان خواهد بود و نساجی هم تیمی است که می‌خواهد فوتبال بازی کند. چمن امام رضا، قبلا این مواقع بعد از بارندگی مشکلی نداشت و نمی‌دانم الان چه کیفیتی دارد. فرقی ندارد و هدف ما این است که در این بازی موفق باشیم و این شرایط برای هر دو تیم یکسان و برابر است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز