خبرگزاری کار ایران

جلیل رحیمی: عدم تعامل با فیفا به فوتبال آسیب می زند

جلیل رحیمی: عدم تعامل با فیفا به فوتبال آسیب می زند
کد خبر : ۱۱۶۸۸۵۰

نماینده تربت جام، تایباد و باخرز در رابطه با بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام ،تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی در رابطه تغییربند یک  اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: همکاری در عرصه ورزشی آن هم در جهان تابع یک سری از مقررات است که یکی از اصلی ترین مقررات، غیر دولتی بودن تشکلات است. تیم فوتبال کشور ما از اعضای با سابقه فیفا است و به عنوان یکی از قدرتمند ترین تیم های فوتبال آسیا شناخته می شود واز سوی دیگر در عرصه های جهانی  تیمی قابل احترام  به شمار می رود وهنگام  صعود به جام جهانی ومیادین آسیایی مدعی است و این نشان از قدرت و اهمیت فوتبال ایران دارد با این تفاسیر لازم است  خودمان را با همکاری های بین المللی در عرصه ورزشی همگام وهمراه کنیم.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه ما اصرار داشته باشیم یک نهاد ورزشی را دولتی نگه داریم یا شبه دولتی اداره کنیم و این اصرار باعث عدم همکاری با فیفا بشود و شرکت در میادین بین المللی را با دشوار همراه کند و یا اینکه نتوانیم میزبان مسابقات مختلف در رده های مختلف باشیم و در در ایجاد تعامل سازنده ناتوان باشیم این اتفاقات به فوتبال و ورزش ما آسیب می زند.

جلیل رحیمی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی آنچه را که از دستمان بر می آید برای کمک به ورزش انجام می دهیم و تلاش می کنیم همکاری های فدراسیون فوتبال و فیفا به نحومطلوبی انجام شود.

رحیمی ادامه داد: ما در مجلس شورای اسلامی فراکسیون ورزش را داریم که با فدراسیون های ورزشی از جمله فدراسیون فوتبال ارتباط دارند. سایر نمایندگان هم در این گونه مواقع بنا به میزان شناخت همکاری می کنند واگر کاری از دست نمایندگان مجلس بر بیاید همراهی خواهند کرد و ما هم صحبت خواهیم کرد تا شرایطی شکل بگیرد که یک مسیر درست برای همکاری فدراسیون فوتبال و فیفا از طریق اصلاح این اساسنامه ترسیم شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز