خبرگزاری کار ایران

آزاده: گل بابایی جزو بهترین‌های لیگ می‌شود / گلم به تراکتور اتفاقی قشنگ شد

آزاده: گل بابایی جزو بهترین‌های لیگ می‌شود / گلم به تراکتور اتفاقی قشنگ شد
کد خبر : ۱۱۵۳۲۰۶

هافبک تیم پیکان درباره برتری مقابل تیم تراکتور گفت: خوبی این بازی هم مدیریت تا پایان بازی بود که دفاع تیمی منظمی داشتیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

محمد جواد آزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد برتری تیم پیکان برابر تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خداراشکر در طول هفته برای این بازی به خوبی آماده شدیم و می‌دانستیم که یک نتیجه خوب از این مسابقه می‌خواهیم. متاسفانه در اوایل بازی، جریان بازی از دست‌مان دررفت که نتوانستیم کنترل کنیم و گل خوردیم.

او ادامه داد: خداراشکر که با گل خوب اسماعیل بابایی هم نتیجه بازی مساوی شد و هم روحیه خوبی گرفتیم که در ادامه من هم روی زحمت بچه‌ها گل زدم و بازی را برنده شدیم. خوبی این بازی هم مدیریت تا پایان بازی بود که دفاع تیمی منظمی داشتیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

هافبک پیکان درمورد گل عجیب بابایی به تراکتور گفت: در یک اتفاق این توپ گل شد که واقعا کسی فکرش را نمی‌کرد و خودم هم غافلگیر شدم ولی گل خیلی زیبایی بود و به نظرم جزو بهترین گل‌های این فصل می‌شود.

آزاده همینطور درباره گل خودش به تراکتور که اتفاقی به نظر می‌رسید هم گفت: من می‌خواستم توپ را کنترل کنم که وقتی دیدم دروازه‌بان از خط فاصله گرفته، یک ضرب زدم که خداراشکر به گل تبدیل شد و زحمات بچه‌ها را به نتیجه رساندم. زمین هم یک مقدار خیس بود که گل من هم اتفاقی قشنگ شد. 

بازیکن جوان تیم پیکان درمورد همکاری با مجتبی حسینی همینطور گفت: امسال یک تیم خیلی خوب داریم که بدنسازی کاملی را پشت سر گذاشتیم و کمک بازیکنان باتجربه به بازیکنان جوان هم اثرگذار است که باعث می‌شود خلی به این تیم امیدوار باشیم.

آزاده درمورد حضور در اردوی تیم امید همچنین عنوان کرد: من در اردوی اول و دوم حضور داشتم اما برای اردوی سوم با نظر کادرفنی دعوت نشدم تا در مسابقات تاجیکستان حضور داشته باشم. یک مقدار به نظر خودم چون در بدنسازی بودیم نتوانستم خیلی خوب خودم را نشان بدهم. امیدوارم دوباره این افتخار را داشته باشم که پیراهن تیم ملی را بپوشم ولی اولویت برای ما بازیکنان پیکان است تا بتوانیم در این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

هافبک خودروسازان درمورد مصاف با ذوب آهن در آخر هفته گفت: پیروزی مقابل تراکتور را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روی این بازی است تا بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم و جایگاه‌های بهتری را در لیگ برتر به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز