خبرگزاری کار ایران

خیلی از بازیکنان رفته‌اند و ما نتوانستیم برای آنها جایگزین پیدا کنیم

علیرضا اکبرپور:با سفر به امارات شأن باشگاه استقلال را پایین آوردند

علیرضا اکبرپور:با سفر به امارات شأن باشگاه استقلال را پایین آوردند
کد خبر : ۱۱۲۱۱۲۴

پیشکسوت استقلال می گوید شرایط این باشگاه ایده ال نیست

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می گوید شرایط این باشگاه ایده ال نیست و باید هرچه زودتر تکلیف بازیکنان تمدیدی و جدید برای دیدار مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید قبول کنیم که شرایط استقلال ایده‌آل نیست. هنوز تکلیف بازیکنان این تیم برای فصل آینده مشخص نشده است حتی هنوز خیلی از بازیکنان قراردادشان را تمدید نکرده اند امیدوارم هرچه زودتر شرایط این باشگاه تغییر کند.

* قبول دارید تا حالا شرایط باشگاه اینقدر بحرانی نبوده است؟

من هم با این موضوع موافقم؛ مگر می‌شود یک باشگاه در دو هفته هیچ کار خاصی انجام ندهد؟! مگر مدیرعامل باشگاه چه پیشنهادی به بازیکنان می‌دهد که آنها حاضر نیستند قراردادشان را تمدید کنند؟! امیدوارم حداقل تا اواسط هفته شرایط این تیم تغییر کند و حداقل بازیکنان کامل در تمرینات حضور یابند. ما یک بازی حساس مقابل الهلال داریم که با این شرایط فکر نمی‌کنم اتفاقات خوبی در آن بازی رقم بخورد.

* به نظرتان چرا شرایط باشگاه اینگونه است؟

باید قبول کنیم بسیاری از بازیکنان رابطه خوبی را مددی ندارند و همین باعث شده که آنها حاضر به تمدید قراردادهایشان نشوند. امیدوارم هرچه زودتر باشگاه سر و سامان بگیرد.

* شما با اینکه مسئولان استقلال برای قرارداد قائدی به امارات رفتند، با کارشان موافق بودید؟

شأن باشگاه استقلال را با این کار پایین آوردند. یادم هست یک زمانی هر تیم خارجی خواهان بازیکنان استقلال بود به ایران سفر می‌کرد اما الان شرایط به گونه‌ای است که آنها بازیکنان ما را می‌خواهند و نمایندگان ما به کشور آنها سفر می‌کنند! امیدوارم دیگر بیشتر از این شأن باشگاه را پایین نیاورند.

* فکر می‌کنید استقلال بتواند مقابل الهلال نتیجه خوبی بگیرد؟

خیلی از بازیکنان رفته‌اند و ما نتوانستیم برای آنها جایگزین پیدا کنیم. هنوز تمریناتمان هم شروع نشده است و این در حالی است که تیم مقابل ما کلی بازیکن گرانقیمت و باکیفیت جذب کرده است. با توجه به اینکه بازی ما هم باید در کشور میزبان برگزار شود، شرایطمان هم سخت‌تر می‌شود. البته ایرانی‌ها نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند اما دیگر عقل و منطق می‌گوید باید کمی هم حرفه‌ای رفتار کنیم؛ با این روندی که استقلال در پیش گرفته کار سختی را مقابل الهلال در پیش خواهیم داشت.

* فکر می‌کنید با حضور رئیس جمهور جدید، اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد؟

امیدوارم شرایط تغییر کند. سالهاست که استقلال دچار ظلم شده است و امیدوارم دیگر این اتفاقات تکرار نشود و دو تیم پایتخت را به یک چشم نگاه کنند زیرا هر دو تیم از هواداران بیشماری برخوردار هستند و هر دوی آنها از وزیر ورزش جدید انتظار شرایط یکسان را دارند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز