خبرگزاری کار ایران

آخرین کنفرانس خبری سرخیو از مادرید

راموس: من روحم را برای رئال مادرید گذاشتم

راموس: من روحم را برای رئال مادرید گذاشتم
کد خبر : ۱۰۹۱۱۴۴

کاپیتان رئال مادرید پس از پایان همکاری با این تیم در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس در کنفرانس خبری پس از مراسم خداحافظی‌اش حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. آواز دلیل جدایی، ماجرای پیشنهاد و سوالات گوناگون صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می‌آید:

صحبت‌های اولیه: من می خواهم تشکر کنم از رسانه هایی که این 16 سال من را همراهی کرده اند. من اینجا هستم تا خودم را در معرض انواع سوالات قرار دهم و می خواهم همه چیزهایی را که ایجاد شده روشن کنم.

پیشنهاد تمدید قرارداد: اولین انتخاب من ماندن بود. من پیشنهادی به مدت یک سال با کاهش حقوق دریافت کردم. پول مشکلی نداشت ، من یک قرارداد دو ساله برای خودم و خانواده ام می خواستم.  من اصرار کردم ، این در مورد پول نبود و سپس باشگاه به من گفت پیشنهادی وجود ندارد! من این پیشنهاد را با حقوق کمتری پذیرفتم و سپس رئال مادرید به من گفت دیگر پیشنهادی وجود ندارد! من پیشنهاد روی میز را پذیرفتم و آنها به من گفتند که تمام شده است. اما من این خاطره شگفت انگیز از آنچه در این باشگاه و من با هم زندگی کردیم را دارم."

بازگشت؟ در مذاکرات اخیر گفتم پیشنهاد یک ساله با حقوق کمتر را قبول می‌کنم و آنها به من گفتند که دیگر پیشنهادی وجود ندارد زیرا تاریخ مذاکرات منقضی شده است ! من برای امضا دوباره به رئال مادرید برمی‌گردم، این مرحله شگفت انگیزترین مرحله زندگی من بود.

چه لقبی را دوست داری: من هم خوشم می‌آید دیگران از من تعریف کنند ، اما اگر مجبور باشم یک کلمه را انتخاب کنم که توصیفم کند، این خلوص است. اینگونه می خواهم دیگران از من یاد کنند. من هیچ نوع تقابلی نمی خواهم ، دوست دارم حقیقت را بگویم. من چیزهای خوب را حفظ خواهم کرد. بازیکنان باید در زمین صحبت و مبارزه کنند ، من همیشه چنین بازیکنی بوده ام. حتی با مصدومیت.

تاریخ انقضای پیشنهاد: ما فصل گذشته با تلاش زیاد قهرمان لیگ شدیم و در نتیجه این باشگاه به من پیشنهاد تمدید داد زیرا کووید-۱۹ طولانی شد. در ماه های اخیر ، باشگاه پیشنهادی یک ساله و با کاهش حقوق به من ارائه داد. پول هرگز مسئله نبوده است. به دلیل شرایط کرونا ، شرایط از هر دو طرف نابرابر بوده است. تصمیمی باید گرفته می شد ، اما هرگز به من نگفتند تاریخ انقضا این پیشنهاد است. من به آن احترام می‌گذارم اما تعجب کردم. مجبور نیستم به این سوال پاسخ دهم. نمی‌دانم چرا پیشنهاد انقضا بدون اطلاع از آن وجود دارد. من درک کردم که یه مذاکره دوستانه و قابل حل وجود دارد. شاید من آن را به خوبی درک نکردم اما هیچ کس به من نگفت که پیشنهاد منقضی شده است.

پایان راه راموس و رئال: بعضی اوقات می گفتم که راموس و رئال مادرید یک ازدواج کامل است. این شرایط زندگی است. شما باید سعی کنید شادی را در تیم دیگری پیدا کنید و در بالاترین سطح ادامه دهید.

بازی خداحافظی: من دوست داشتم در زمین بازی خداحافظی کنم اما آنچه باشگاه برای من انجام داده است نمی‌تواند با عناوین که کسب کردم و خانواده‌ام سازگار باشد، شرایط کوچید شرایط را محدود می‌کند، اما من با این محبت هم احساس خوبی دارم.

راموس: من روحم را برای رئال مادرید گذاشتم

مقصد بعدی: من هیچوقت به هیچ تیمی فکر نکردم. از ژانویه بازیکن آزاد بودم. اما هیچوقت نمی‌خواستم رئال مادرید را ترک کنم. از امروز به بعد به دنبال یک گزینه خوب خواهم بود. سویا تیم دوم من است اما فعلا به آن فکر نمی‌کنم. من دوست دارم بقیه دوران فوتبالم را تعریف کنند. اما اگر خودم بخواهم تعریف کنم آن را پاکی تعریف می‌کنم. من روحم را برای این تیم گذاشتم.

ناراحتی از پرز: دیگر هرگز کار متفاوتی انجام نمی‌دهم. وقتی سرخیو راموس را می‌خرید، خودم خواهم بود. رابطه با رئیس خارق العاده است. مانند پدر و پسر. او مردی است که مرا به رئال مادرید آورده است. من قصد ندارم چیزی را علیه او اعلام کنم، عشق را حفظ خواهم کرد.

نمیخواستم رئال را ترک کنم: آنچه که من با رئیس صحبت کردم در جلسات خصوصی است که می خواهم خصوصی آن را حفظ کنم. این موضوع یک هفته پیش از طریق نماینده من به من اطلاع داده شد و ما متعجب شدیم زیرا هرگز به ما نگفته بودند که اولتیماتومی وجود دارد. این باشگاه البته اولویت های خود را دارد. هیچ بازیکنی نیست که بالاتر از باشگاه باشد. من نمی دانم باشگاه چه اولویت هایی برای آینده دارد، این در توان من نیست. ما به هیچ جدایی فکر نکرده بودیم. از ژانویه، من وارد مارکت شدم، تماس‌های دیگری از طرف باشگاه‌ها انجام شد اما ما در نظر نداشتیم رئال مادرید را ترک کنیم. از این به بعد به دنبال گزینه خوبی برای من خواهیم بود.

سویا و بارسلونا: من به گزینه سویا فکر نمی‌کنم و آنها نیز به من فکر نمی‌کنند. رفتن به بارسلونا؟ مطمئن باشید راموس را که پیراهن بارسا را ​​بر تن کرده نخواهد دید.

کارلتو، زیدان و انریکه: من و کارلتو رابطه خیلی خوبی داریم. بالاتر از کار با هم دوست هستیم. من به او تبریک گفتم فقط همین. زیدان؟ اون بهترین مربی تاریخ و یکی از بهترین مربیان من است. احترام زیادی برایش قائلم و همیشه در قلب من خواهد بود. تصمیمات لوییز انریکه را کاملا درک می‌کنم. بهترین عملکردم را نشان خواهم داد تا به تیم ملی برگردم. ناراحتم که در یورو نیستم اما برای برگشتن می‌جنگم.

خانواده: می توانم بگویم که من با خانواده ام آمده ام و با خانواده ام می‌روم. ما همیشه متحد خواهیم بود. برنامه ریزی بدون من؟ من می‌خواستم ادامه دهم تا زمانی که مجبور شدم این حرف را بزنم، من می‌فهمم که هیچ کس بالاتر از باشگاه نیست. به هر شکل باشگاه به راهش ادامه می‌دهد.

آینده: امروز روزی نیست که در مورد آینده صحبت کنیم، وقتی خبری شد اولین نفری هستم که به شما میگویم. نمیدانم به اسپانیا برمی‌گردم یا نه، نمیدانم به کدام تیم می‌روم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز