خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: نزیک بود در برابر صنعت نفت آبادان تنبیه شویم

قلعه نویی: نزیک بود در برابر صنعت نفت آبادان تنبیه شویم
کد خبر : ۱۰۶۷۱۳۵

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان در مورد برتری مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی بعد از برد یک بر صفر مقابل نفت ابادان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیز بگویم که  امیدوارم مسئولان به فکر مردم باشند و واکسن‌ها را زودتر تهیه کنند و به مردم بزنند، کم کم دیر می‌شود. برنامه ریزی بهتری انجام شود و واکسن ها باید زودتر بیاید. عزیزان زیادی را از دست می‌دهیم اهالی هنر و خیلی نفرات دیگر. مردم ولی نعمت ما هستند و به گردن ما حق دارند و نباید این شرایط باشند.

وی ادامه داد: این برد را به کارگران گل گهر تقدیم می‌کنیم،اگر زحمات و ایثارگری این عزیزان نبود وضعیت این مجموعه اینگونه نبود. نزدیک بود در این بازی تنبیه شویم. یک موقعیت هم به حریف ندادیم اما موقعیت‌ها را از سر شکم سیری از دست دادیم. در شرایطی که بردیم دارم می‌گویم. باید به فکر جام حذفی که یکی از فینال‌های ماست با پارس جنوبی باشیم دوبازی حرف را آنالیز کرده‌ایم و با انگیزه زیاد آن مسابقه را هم پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: وی در مورد اینکه منشا خیلی آماده نیست گفت: منشا اتفاقا اماده است. در نیم فصل اول کمبود بازیکن داشتیم سه هافبک دفاعی خوب داریم اما در وینگر کمبود داشتیم اما با حضور بازیکنان جدید نوع  بازی‌مان را عوض کردیم و تقریبا نتیجه گرفتیم. منشا هم تمرینات خوبی هفته گذشته داشتم و وقتی وارد میدان شد فشار حریف گرفته شد او از نظر بدنی هم آماده است اما چون بازی‌های نزدیک است باید بازیکنان را با جا به جایی بالانس بیاوریم.

قلعه نویی در مورد اینکه تیمش در فاز دفاعی عالی بود و به حریف موقعیتی نداد، گفت: نیمه اول توپ به تیرمان خورد به دلیل اشتباه‌های فردی بود که در دفع توپ اشتباه داشتیم به جز اینکه موقعیت خطرناک بود ومعذرت خواهی می کنم بازیکنان در نظم دفاعی و ساختار دفاعی خیلی خوب کار می‌کنند.

وی در مورد برنامه ریزی مسابقات سازمان لیگ که بعداز  وقفه‌ای چند ماهه ایجاد شده  در 25 روز باید 5 بازی کنید، گفت: داستان کروناست و 4 نماینده ایران در آسیاست و بعد اردوی تیم ملی  و بازی های تیم ملی هست و شاید به برخی تیم‌ها فشار بیاید و به برخی تیم‌ها کمتر فشار بیاید. ولی بحث ما این است که عدالت انجام شود که دوستان این کارها را می‌کنند. خیلی از مسئولان کرونا گرفتند حتی در سازمان لیگ ، برای همه عزیزان دعا کنید خدا  همه را فشار بدهد قاسمپور، نصرتی و جاسمیان کرونا گرفتند و همه باید به هم کمک کنیم تا از این مرحله بگذریم.

سرمربی گل گهر در مورد داوری مسابقه گفت: داوری خوب بود و نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما در یک صحنه روی زکی پور خطای پنالتی رخ داد که کارشناسان در موردش نظر بدهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز