خبرگزاری کار ایران

پنالتی ماشین سازی درست نبود

گل‌‎محمدی: گلزنی در دقیقه 25 و یاد میناوند خوشایند بود / سازمان لیگ توجهی به تیم ما نکرده است

گل‌‎محمدی: گلزنی در دقیقه 25 و یاد میناوند خوشایند بود / سازمان لیگ توجهی به تیم ما نکرده است
کد خبر : ۱۰۳۱۸۶۸

یحیی گل محمدی پس از بازی برابر ماشین سازی درخصوص نتیجه به دست آمده صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل محمدی پس از بازی با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: مجددا تسلیت می گویم به همه اهالی فوتبال و خانواده محترم مرحوم میناوند. در هر صورت ما در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم و به گل هم رسیدیم. در دقیقه 25 که شماره مهرداد هم بود و برای ما خوشایند بود. واقعا از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم. فکر میکنم تیم ماشین سازی در نیمه دوم جرات بیشتری نشان داد و فشار خوبی آوردند. به گل هم رسیدند . 

او ادامه داد: البته روی آن صحنه(صحنه پنالتی) ما اعتراض داریم. داور خیلی راحت پنالتی اعلام کرد و چیزی که در تصاویر از بیرون دیدیم پنالتی نبود و در هر صورت ماشین سازی تیم خوبی در نیمه دوم نشان داد و در ادامه اسیر فرصت طلبی بازیکنان ما شدند که بازی به نفع ما تمام شد.

گل محمدی در نشست خبری اظهار داشت: مجددا درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت می‌‌گویم. بازی خوب در مجموع برای ما بود. با توجه به نتیجه ای که کسب شد از گرفتن این سه امتیاز خوشحال و راضی هستیم. نیمه اول برای ما خوب بود و کنترل بازی دستمان بود. موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشتیم که در دقیقه 25 یک گل خیلی خوب زدیم. اتفاق خوب و خوشایندی برای تیم مابود که در این دقیقه به یاد مهرداد عزیز به گل رسیدیم. 

او   نیمه دوم تیم حریف با جسارت بیشتری بازی کرد و راحت‌تر توپ را چرخاند. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و این مواقع گل دوم اهمیت زیادی داشت. موقعیت زیادی داشتیم که گل دوم را بزنیم و وقتی گل دوم را بزنید تیم حریف ناامید دنبال می‌کند اما نتوانستیم گل دوم را بزنیم و در دقایق پایانی استرس گل نخوردن بیشتر می شد که حریف از طریق یک پنالتی به گل رسید. بچه ها خیلی خوب به خودشان مسلط شدند و سعی کردند فوتبال بازی کنند. فوتبال احساسی بازی نکردیم و روی کناره‌ها با ارسال بازی کردیم. با حوصله بازی کردیم و به گل رسیدیم. به همه بچه‌ها این برد را تبریک می‌گویم و به روح مهرداد عزیز هدیه می‌کنیم که همیشه او را کنارخودمان حس می‌کنیم. ضمن اینکه برای انصاریان آرزوی بهبودی داریم و امیدواریم همه بیماران شفا پیدا کنند. روزهای دشواری را پشت سر می‌گذاریم.

او ادامه داد: یکسال از کرونا گذشته و عزیزان زیادی را از دست دادیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و چیزی که به مردم و سرگرمی و نشاط جامعه کمک کرد همین فوتبال بود. بعد از کادر پزشکی و درمانی این فوتبالیست ها و اهالی فوتبال بودند که به پویایی جامعه کمک کردند. از همه اهالی فوتبال، صداوسیما، فدراسیون تشکر و قدردانی می کنم و شاید چندمین بار است که این را می‌گویم اما فوتبالیست ها از جانشان مایه می‌گذارندکه جامعه ما در این وضعیت خوشحال باشند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه پرسپولیس بعد از گلزنی عقب می‌کشد و سپس گل دریافت می‌کند، گفت: این سوال خوب و به‌جایی است. فکر می‌کنم که سوال خیلی خوبی کردند و نقطه نظر خوبی به این قضیه داشتند. ما باید پس از زدن گل واکنش بهتری نسبت به ادامه بازی داشته باشیم. بهترین کاری که می‌توان داشت زدن گل دوم است و خوب دفاع کردن در هر صورت شاید ما روی دفاع تیمی پس از گلزنی مشکلاتی داشته باشیم. باید سعی کنیم این مشکل را برطرف کنیم و مشکلی نیست که حل شدنی نباشد. باید با تمرین بیشتر این را درست کنیم. البته این را بگویم که بچه های ما از نظر روحی روانی تحت فشار شدیدی هستند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مشکلات تیمش گفت: مشکلات مالی که وجود دارد. خواهش دارم این‌ها را بنویسید. بعد از شروع تمرینات اوایل خردادماه بود، تقریبا 7 ماه می‌شود که بچه‌های ما بدون توقف کار می‌کنند. در پرسپولیس انتظارات هواداران زیاد و به حق هم هست. فشار تمرینات است و بازی‌های لیگ و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم. 7 بازی در 18 روز انجام دادیم و همیشه زیر فشار روحی روانی شدیدی بودیم و تیم ما نتوانسته هنوز 4 روز پشت سر هم تعطیلات داشته باشد و ماه‌های سختی را گذراندیم که بحث فنی یک طرف و حواشی هم یک طرف.

یحیی گل محمدی با اشاره به فشارهای روحی روانی روی تیمش گفت: همه فشارها روی ما بیش از اندازه بوده و نیم فصل هم ظاهرا هیچ تعطیلاتی حداقل تا 27 اسفند وجود ندارد. هفته‌های سختی در پیش داریم و کسی به این مساله نگاه نکرده است. همه تیم‌ها استراحت داشتند و توجهی به استراحت کردن ما نشده است. باید فشارها را مدیریت کنیم و حداقل کار توسط باشگاه این است که مشکلات مالی بچه‌ها حل کند و سازمان لیگ هم بالاخره به فکر استراحت کردن تیم ها باشد. همه این زمان‌ها گرفته شده و امیدواریم که مردم، فدراسیون، باشگاه، بازیکنان ما را خوب درک کنند تا روند ما بهتر و رو به رشد باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز